וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: "האוזניים שלי גדולות מדי"

31.5.2008 / 9:44

בביקור שערך המועמד הדמוקרטי לנשיאות באנדרטה הלאומית בהר ראשמור התלוצץ ואמר: "אין מספיק סלעים כדי לפסל את אוזניי בהר"

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית ברק אובמה, הגיע אמש לביקור באנדרטה הלאומית בהר ראשמור עליה מפוסלים ארבעה מהאבות המייסדים של ארה"ב. בביקור באנדרטה שבדרום דקוטה, אמר אובמה במהלך הסיור שהעניק לו המדריך המקומי, כי הוא אינו חושב שניתן יהיה לפסל את דמותו בהר כיוון שהאוזניים שלו גדולות מדי. לדברי המועמד המוביל מטעם המפלגה הדמוקרטית, "אין מספיק אבן כדי לפסל את דמותי, כיוון שאוזניי גדולות מדי לכך".

שלשום אמר ברק אובמה, כי הוא מצפה ששבוע הבא יצבור די צירים כדי לזכות באופן סופי במועמדות. זאת במסגרת הפריימריז שצפויים להיערך במדינות פורטו ריקו, דרום דקוטה ומונטנה. עוד אמר הסנאטור ממדינת אילינוי כי הוא מתכוון לצאת לביקור במזרח התיכון, שיכלול בין היתר את עירק.

בשיחה שקיים עם עיתונאים בטיסה בין דנוור לשיקגו אמר אובמה, כי "המירוץ לבית הלבן מול המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין יחל כבר בשבוע הבא". לדבריו, "אני מאמין שאבחר למועמד מטעם המפלגה לנשיאות ארה"ב".

עם זאת, אובמה צריך לעבור מכשול קטן בדרך: בשבת צפויה המפלגה לדון בבקשתה של יריבתו הילרי קלינטון להחשיב את קולות הבוחרים במדינות פלורידה ומישיגן, בהן רשמה הישגים נאים. שתי המדינות הוצאו ממערכת הפריימריז, משום שקבעו תאריך מוקדם יותר לבחירות מזה שקבעה המפלגה. "אחרי שבת הכול יהיה מאחורינו ולא יישארו שאלות פתוחות", אמר אובמה וציין שאחרי ההחלטה רוב צירי העל של המפלגה צפויים לגבש את עמדתם באופן סופי ולהחליט על המועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully