וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חנק את גרושתו למוות וסיפר שהתעלפה

נתיב נחמני

30.5.2008 / 13:58

הנאשם, פנחס ברוך, איים חודש לפני המעשה: "אם היא לא תחזור אלי, אני אהרוג אותה ואני אהרוג את עצמי". יואשם ברצח

פנחס ברוך, תושב ענתות בן 69 מואשם היום כי רצח בחניקה את אשתו לשעבר לפני כשבועיים - ואז נסע עם גופתה ברכבו במשך כשעה וחצי, תוך כדי שהוא מדבר בטלפון עם בני משפחתו ולא מספר להם דבר. חודש לפני האירוע אמר: "אם היא לא תחזור אלי, אני אהרוג אותה ואני אהרוג את עצמי".

ברוך ואשתו התגרשו לפני כשנה לאחר 32 שנות נישואים. מאז עשה ברוך כל שביכולתו כדי לשכנע אותה לחזור אליו. בכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז ירושלים מסופר על כך שהוא נהג לשתף את ילדיו ואת חבריו במצב בו היה נתון ואף ביקש מהם כי יעזרו לו להשיב אותה אליו. כאמור, חודש לפני המקרה אמר שירצח אותה ויתאבד לאחר מכן אם לא יחזרו לחיות כזוג.

ביום ה-12.5.08 בשעה 10:20 הוא הגיע לבקרה בביתה וביקש ממנה לרדת ולפגוש אותו בחניון התת קרקעי שמתחת לבניין בו היא מתגוררת. שם הוא ביקש ממנה כי תצטרף אליו לביתו כדי שידברו "בנוחות". היא סרבה והחלה לצאת מהרכב, אז הוא תפס אותה בידה וניסה לשכנע אותה להישאר. "בשלב זה החל ויכוח קשה בין הנאשם למנוחה והמנוחה הטיחה בנאשם דברים קשים. במהלך הויכוח החליט הנאשם לרצוח את המנוחה", נכתב בכתב האישום.

ברוך אחז בגרונה בחוזקה והחל לחנוק אותה, תוך שהיא מנסה להתנגד ולהלחם בו, אך כוחה לא עמד לה ורגעים לאחר מכן, איבדה את הכרתה ומתה. ברוך הניע את הרכב והחל לנסוע לכיוון ענתות. בשעה 12:08, כשעה וחצי לאחר מותה כשהגיע לכניסה ליישוב מגוריו, התקשר ברוך לחברו וסיפר לו שגרושתו התעלפה ברכב וכי הוא אינו יודע מה לעשות.

חברו, שהיה סמוך למקום הימצאו, לא הבין מדוע הוא מתקשר אליו ולא מזמין אמבולנס, הוא אף אמר לו את זה ותוך כדי הגיע בריצה למקום והזמין צוות מד"א בעצמו. הצוות הרפואי הגיע כאמור אל המנוחה כשעה וחצי לאחר מותה. הוא ניסה לבצע בה מספר ניסיונות החייאה, אך זמן רב כל כך לאחר הרצח לא עלה בידם להצילה והם נאלצו לקבוע את מותה.

היום הוא יובא לבית משפט המחוזי בירושלים, שם יואשם ברצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully