וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציבור לא מאמין לברק ולמפלגתו הקורסת"

30.5.2008 / 13:37

גורמים בקדימה תקפו בחריפות את יו"ר מפלגת העבודה שביקר את מוסריות הנהגת מפלגתם. "מדהים איך מי שנאמר עליו שניסה לקנות שלטון בכסף מרשה לעצמו להטיף מוסר"

"מדהים איך אדם שגבו המוסרי מכופף מכובד פרשת העמותות, ושעליו נאמר שניסה לקנות שלטון בכסף מרשה לעמו להטיף מוסר על נקיון פוליטי". כך אמרו היום (שישי) גורמים בקדימה בתגובה לדברי יו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק, כי לדברי הגורמים, "ברק לא מאמין לעצמו, ובכל סקרי דעת הקהל שפורסמו היום ניכר שגם הציבור לא מאמין לו ולמפלגתו הקורסת".

מ"מ יו"ר הקואליציה ח"כ יואל חסון (קדימה) אמר בתגובה לדברי ברק, כי "האחרון שיכול להטיף על יושר, מוסר ציבורי ומנהיגות לקדימה זה ברק". לדבריו, "סרגל עקום לא יכול ליישר סרגל ישר. כדאי לו שקודם ישתלט על בני מפלגתו, ורק אחר כך ישמש מורה לערכים ולמוסר".

גם ח"כ יצחק בן ישראל (קדימה) תקף את ברק, ואמר כי "קדימה אינה צריכה דרבון מצד מי שנחקר בעבר ויצא בקושי מפרשת גיוס לא חוקי של כספים". הוא הדגיש, כי "קדימה היא מפלגת שלטון מכובדת, שתמצא את הדרך הנאותה והדמוקרטית לחילופי שלטון תקינים מתוך דאגה לעתיד המדינה לאיכות השלטון ולדמותו המוסרית".

מוקדם יותר היום אמר ברק בכנס בחירות ראשון של מפלגת העבודה כי "אם עמוד השדרה המוסרי של הנהגת קדימה ימשיך להתכופף בפני השררה או האינטרס, נאלץ אותו להתיישר”. בנאום מול כ-200 פעילי המפלגה הוא הוסיף, כי "זה הזמן לתיקון עמוק - ערכי ומוסרי בחברה. אם אנחנו מדינה חפצת חיים, עלינו לפעול ואנחנו נפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully