וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה זה כאן

18.10.2001 / 22:09

אחרי משחק מצויין של הפועל היה נדמה שגם הפעם נישאר רק עם תחושת החמצה. הפנדל שהבקיע גרשון פתח את הסכר ונגיחה של קלשנקו ממסירת זהב של אבוקסיס בתוספת הזמן קבעה 0:2. סנסציה

מאת תומר שי, וואלה! ספורט

ביצת הכדורגל הישראלית חיכתה בנשימה עצורה לנחיתתה של צ'לסי, היישר מצמרת הכדורגל האירופי אלינו, לבלומפילד. עכשיו, לאחר המפגש הראשון של הפועל ת"א עם הקבוצה האנגלית במסגרת גביע אופ"א, אפשר לומר שהביצה הצמיחה, במקום צפרדע, נסיך יפה תואר.

כבר במחצית הראשונה הראתה הפועל שהרגליים לא רועדות לה בכלל. להפך, האדומים היו דומיננטיים לא פחות מהאורחים ואף תקפו ויצרו מספר הזדמנויות. בהנהגתו של יוסי אבוקסיס, שהנהיג ממרכז הקישור ואף מסר מצויין לחלוצים, הפועל פשוט נתנה מחצית טובה.

כבר אחרי 10 דקות הגיע מילאן אוסטרץ' לאחד מול אחד עם בוסניץ', אך האוסטרלי הקדימו. 5 דקות אח"כ בעט יוקנוביץ' מ-20 מ' אלכסונית מימין כדור ששרק ליד קורת השער של שביט אלימלך. בדקה ה-18 היתה ההזדמנות הבולטת במחצית, כשקלשנקו קיבל מסירת עומק מצויינת מאבוקסיס. הכדור חתך את ההגנה, אבל הבעיטה של קלשנקו נתקלה ברגל מגן שגלשה בזמן.

בדקה ה-27 ניסה קלשנקו לנגוח לכיוון השער של צ'לסי כשהוא בתוך רחבת השער. שחקן הגנה תפס אותו בחולצה, אבל השוער לא ראה ומהפועל נמנע פנדל שהגיע לה. לשתי הקבוצות היו הזדמנויות נוספות, בעיקר בבעיטות מרחוק, שלא נוצלו.

במחצית הראשונה לא זכו 16 אלף הצופים לראות שערים והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתיקו אפס. האנגלים היו זהירים בהגנה וכמעט לא הגיעו להזדמנויות, בעוד שחקני הפועל ת"א הגיעו מדי כמה דקות לשערו של בוסניץ', שוערה האוסטרלי של צ'לסי. באופן כללי, יכלו האנגלים להיות מרוצים מכך שהם לא בפיגור אחרי 45 הדקות הראשונות.

עשר דקות בתוך המחצית השנייה הורחק מריו מלכיוט מצ'לסי, אחרי שבעט בשמעון גרשון ללא כדור. בדקות הראשונות לאחר ההרחקה לא הצליחו האדומים לנצל את יתרונם המספרי, וצ'לסי אפילו השתפרה במקצת. הזדמנויות נוספות שהשיגה הפועל הוחמצו על ידי אוסטרץ' וקלשנקו, וככל שהתקרב סיום המשחק היה נדמה שהתסכול ("הכשל המנטלי" המפורסם של השחקן הישראלי) ימנע ממנה הבקעת שער.

שתי דקות לסיום 90 הדקות פרץ בן לוז, שנכנס כמחליף, מצד ימין, ואילץ את המגן שמולו, ג'ון טרי, להדוף את הכדור ביד. שמעון גרשון בעט את הפנדל עם כל הלב לצד הימני הגבוה של השער, והיציעים האדומים התרוממו.

במקום לבזבז זמן עד הסיום המתקרב, המשיכה הפועל לתקוף. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הגביה אבוקסיס כדור מצויין לתוך הרחבה. סרגיי קלשנקו, שהרבה להחמיץ עד השלב הזה, התרומם ונגח מדוייק למסגרת כדי לקבוע: 0:2 לאדומים, סנסציה וסיכוי ריאלי לעשות את הבלתי ייאמן גם במשחק החוץ.

הרכבים:
הפועל ת"א: אלימלך, אונישנקו, גרשון, הולמאי, אוסטרץ', אבוקסיס, דומב, בכר, אנטבי, קלשנקו, פישונט.

צ'לסי: בוסניץ', קיטימריקי, באביירו, לאמפרד, הסלבאנק, יוקנוביץ', מלכיוט, זולה, סטאניץ', זנדן, פרי.

ומי לא בא? גברי לוי

שלומי לויה, כתב הארץ, מעדכן כי יו"ר ההתאחדות, גברי לוי, שוב לא הגיע למשחקה של הפועל תל אביב. לאחר שהחרים את המשחק מול גזיאנטפספור לא הגיע לוי גם למשחק מול צ'לסי למרות שההתאחדות קיבלה 20 הזמנות לתא הכבוד.

נראה שלוי מבקש להימנע בכך מעימות עם הבעלים של הפועל תל אביב, משה תאומים ועם הקהל התל אביבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully