וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 הרוגים בתאונה בין משאית לרכב פרטי

קובי מנדל

30.5.2008 / 8:30

המשאית התנגשה ברכב סמוך לצומת לב המפרץ, לאחר שהוא היה מעורב בתאונה אחרת. שני הנוסעים ברכב נשרפו למוות

שני בני אדם נהרגו לפנות בוקר (שישי) בתאונת דרכים בה היו מעורבים שני כלי רכב פרטיים ומשאית, בקטע הכביש בין צומת לב המפרץ לצומת יגור שבצפון. אחד מכלי הרכב עלה בלהבות ושני הנוסעים שהיו בתוכו נשרפו למוות. מחקירה ראשונית עולה כי שני כלי הרכב הפרטיים התנגשו מסיבה שאינה ידועה, וזמן קצר לאחר מכן המשאית פגעה בעוצמה רבה באחד מכלי הרכב. עוד עולה כי נהג המשאית הבחין בשני כלי הרכב, אולם לא הספיק לבלום.

סמל אורי צ'יבוטרו ממערך הכבאות אמר לוואלה! חדשות כי "כשהגענו למקום, הרכב נראה כמו לפיד. לא היה לנו הרבה מה לעשות, אלא רק לכבות את האש". לדבריו, "התגלה בפנינו מראה זוועתי. אמנם נתקלנו כבר באירועים קשים בעבר, אבל זה אף פעם לא מנחם".

בתוך כך נפצע לפנות בוקר רוכב אופניים כבן 60 בתאונת דרכים במחלף לטרון לכיוון תל אביב. הרוכב נפגע מרכב נוסע, ופונה במצב קשה לבית החולים "שיבא" בתל השומר כשהוא סובל מפגיעות ראש.

אתמול נהרגה ילדה בת ארבע ואביה נפצע באורח קל בתאונת דרכים שאירעה בכביש החוף סמוך לרשפון. הילדה נפצעה באורח אנוש וסבלה מפגיעת ראש קשה כתוצאה מהתהפכות הג'יפ שבו נהג אביה, ולאחר זמן קצר מתה מפצעיה. מחקירה של התאונה עולה כי כי נהג הג'יפ איבד שליטה על רכבו מסיבה לא ברורה והתהפך מספר פעמים.

מוקדם יותר נפצעו שני נהגים באורח קשה בהתנגשות חזיתית בין מכונית פרטיות בקרית ביאליק. למקום הוזעקו שני צוותי כיבוי שחילצו את הנהגים שנלכדו במכוניותיהם. צוות "מגן דוד אדום" פינה את הפצועים, אחד מהם צעיר בן 20 שסובל מפגיעה כלל מערכתית, לבית החולים רמב"ם בחיפה. המשטרה בודקת את נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully