וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: אליאור חן נמלט לברזיל

נתיב נחמני

29.5.2008 / 17:46

חן, המתקרא "רב", הוא מנהיג הקבוצה שחבריה נאשמים בהתעללות בילדים בירושלים. המשטרה המקומית בעקבותיו

הותר לפרסום כי המדינה אליה נמלט הרב אליאור חן היא ברזיל, ואילו המדינה אליה הועברו אשתו וילדיו היא בלגיה. הרשויות בברזיל הוציאו את ארבעת ילדיו מחזקתה של אשתו, והעבירו אותם לידי משפחה אומנת . בין ארבעת הילדים גם תינוקת כבת ארבעה חודשים. אליאור חן, המתקרא "רב", הוא מנהיג הקבוצה שחבריה נאשמים בהתעללות בילדים בירושלים, בפרשה שנחשפה במרץ האחרון.

כזכור, המשטרה הוציאה צו מעצר בינלאומי נגד אליאור חן, שעל פי החשד היה ה"סמכות הרוחנית" מאחורי פרשת האם החשודה בהתעללות בשמונת ילדיה בירושלים, לכאורה לפי הוראות תלמידיו של חן. הוא עצמו נעלם לאחר חשיפת הפרשה והסתתר בברזיל. בפרשה נעצרו עד כה חמישה חשודים, האם עצמה וארבעה גברים.

לפי כתב האישום נגד האם, מסכת ההתעללות נגד ילדיה כללה טלטול, הכאה, כפיתה, שריפת איברים והאכלה בצואה. באחד המקרים נאשמת האם, שיחד עם חברים נוספים היכתה באגרופים את בנה בן השלוש וחצי בראשו עד שהתמוטט וסבל מדימום תוך גולגולתי, ובמקרה אחר, ששרפה עם שותפים את גפיו של ילד אחר, ואז הם שפכו אלכוהול ומלח על הכוויות. לפי החשד, ההתעללות נעשתה במצוות אליאור חן ותלמידיו, על מנת "לעשות תיקון, לילדים ו"להוציא מהם את השדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully