וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת חכמי התורה תדון בפרישה מהקואליציה

פנחס וולף

29.5.2008 / 10:25

יו"ר ש"ס אלי ישי אמר לאחרונה כי המפלגה תפרוש מהממשלה במידה שמשבר קצבאות הילדים לא ייפתר. מועצת החכמים תכריע

בש"ס מחממים מנועים בעקבות ההתפתחויות הפוליטיות מאתמול. יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, הודיע היום (חמישי), כי במהלך השבוע הבא תתכנס מועצת חכמי התורה של המפלגה לדון במשבר הקצבאות. כזכור, ישי אמר לאחרונה לא פעם כי ש"ס תפרוש מהממשלה במידה שמשבר קצבאות הילדים לא ייפתר. במערכת הפוליטית העריכו אמש כי כעת מתפתחת תחרות סמויה בין מפלגת העבודה לש"ס מי מביניהן תפרוש ראשונה מהקואליציה בראשות אולמרט.

מועצת החכמים תתכנס מאחר שמנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, הנחה את אלי ישי לא להרפות מנושא קצבאות הילדים, על אף ההתפתחויות האחרונות. ככל הנראה המטרה של ש"ס היא לרוץ לבחירות עם אג'נדה חברתית.

בתחילת השבוע נפגשו שרי המפלגה אלי ישי ואריאל אטיאס עם ראש הממשלה אולמרט ועם שר האוצר רוני בר-און. לאחר הפגישה איימה ש"ס כי תפרוש מהממשלה אם לא יוגדלו קצבאות הילדים. יו"ר המפלגה ישי אמר לחברי סיעת ש"ס ש"אם תידחה בקשתנו לתוספת תקציב לקצבאות הילדים אמליץ למועצת חכמי התורה לפרוש באופן מיידי מהממשלה".

ביום שני בלילה הגיע בר-און לביתו של הרב עובדיה יוסף, בניסיון לשכנע אותו שלא לקדם את פרישת המפלגה מהממשלה. לפני כן אמר בר-און ש"העלאה של הקצבאות לא תצליח להביא לצמצום אמיתי של העוני ולכן לא אהיה שותף לה". בשיחה אמר לו הרב עובדיה יוסף כי ש"ס לא תוותר על הגדלת קצבאות הילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully