וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד של זקן: "המדינה רמזה להצעת עסקה"

תום גולדהנד

28.5.2008 / 20:50

עו"ד של שולה זקן, מיכה פטמן, הכחיש כי גיבש עסקה עם הפרקליטות לפיה זקן תעיד בפרשת טלנסקי בתמורה לסגירת התיקים נגדה. "אנו לא מנהלים מו"מ בכלל"

עו"ד מיכה פטמן, פרקליטה של שולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של ראש הממשלה, הכחיש הערב (רביעי) כי הציע לפרקליטות עסקה שבמסגרתה תעיד זקן, ותאמר את כל האמת בפרשת טלנסקי. בערוץ 2 דווח כי בתמורה לעדות דורש פטמן את סגירת תיקה של זקן בפרשת רשות המיסים וביטול החקירה נגדה בתיק טלנסקי. זקן תעיד בשני תנאים: היא לא תפרט מראש מה בכוונתה לומר והיא לא תוגדר כעדת מדינה.

הערב הכחיש עו"ד פטמן בשיחה עם וואלה! חדשות את הפרסום ואמר כי אינו נכון. "לא היו דברים מעולם. היו רמזים מטעם המדינה מעין פרומו להצעה, ואני לא ביקשתי אפילו לשמוע מה ההצעה, בשלב זה אין על מה לדבר", פטמן הוסיף כי "לא נערכה שיחה אחת בנושא עם הפרקליטות או עם המשטרה. כרגע אין הצעה על השולחן. אנו לא מנהלים משא ומתן דרך התקשורת ובשלב זה אנו לא מנהלים משא ומתן בכלל".

איש העסקים משה טלנסקי התייחס אתמול בעדותו המוקדמת בבית המשפט המחוזי בתל אביב לחלקה של זקן בפרשה. כשנשאל איך ידע שאולמרט צריך את הכסף, ענה, כי "שולה זקן היתה מתקשרת ומבקשת כסף. הייתי מגיע למלון בניו יורק שם פוגש את אולמרט ומעביר לו את הכסף".

במסגרת פרשת רשות המסים חשודה זקן שתיווכה בין מנהלי רשות המסים לבין אנשי עסקים, בהם קרובי משפחה, במטרה להשיג הטבות. בסוף השנה שעברה המליצה המשטרה לפרקליטות להגיש כתבי אישום בעבירות שוחד מרמה והפרת אמונים נגד זקן ונגד מנהל רשות המסים לשעבר ג'קי. בנוסף המליצה המשטרה להעמיד לדין את קודמו של מצא בתפקיד איתן רוב, את איש העסקים קובי בן גור ואת יורם קראשי, אחיה של שולה זקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully