וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ההוצאה להורג השלישית בתוך חודש

28.5.2008 / 18:27

קווין גרין הורשע ב-1998 ברצח בעלי חנות מכולת ונגזר עליו עונש מוות. זוהי ההוצאה להורג הראשונה במדינת וירג'יניה מאז 2006

מדינת וירג'יניה הוציאה אתמול (שלישי) להורג בזריקה רוצח מורשע. זהו האדם השלישי שהוצא להורג בארצות הברית מאז ביטל בית המשפט העליון איסור בלתי רשמי על עונש מוות בחודש שעבר. קווין גרין, בן 31, הורשע ברצח ב-1998 ונידון למוות.

גרין הוא האדם הראשון שהוצא להורג בווירג'יניה מאז נובמבר 2006 והשלישי בארצות הברית כולה מאז בית המשפט העליון אישר ב-16 באפריל את השימוש בקוקטייל תרופות בו משתמשים בזריקה הקטלנית.

לאחר פסיקת בית המשפט, מדינת ג'ורג'יה היתה הראשונה להוציא להורג אסיר, ואחריה מיסיסיפי. ההוצאה להורג הבאה המתכוננת היא בשלישי ביוני בטקסס. ההוצאה להורג בווירג'יניה יצאה לפועל לאחר שמושל המדינה טימותי קיין דחה את עתירת עורכי דינו של גרין לחנינה על רקע הטענה כי הוא סובל מפיגור שכלי.

"לאחר שעברתי על העתירה לחנינה ועל מסמכי בית המשפט הנוגעים למקרה, איני מוצא סיבה משכנעת לשנות את גזר הדין עליו המליץ חבר המושבעים", אמר קיין בהצהרה.

גרין הורשע ברצח של בעלי חנות מכולת במחוז ברונסוויק שבדרום וירג'יניה במהלך שוד ב-21 באוגוסט 1998. האישה, פטרישה ווהן בת 53, נורתה ארבע פעמים ובעלה לורנס נורה פעמיים. גרין ובן דודו, שותפו לשוד, גנבו כעשרת אלפים דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully