וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשבר הפוליטי בישראל יפגע במו"מ לשלום"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.5.2008 / 15:50

כך מזהיר דוברו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן. לדבריו, הפלסטינים זקוקים לראש ממשלה שמחויב לתהליך המדיני

"אין ספק שמה שקורה בתוך ישראל משפיע לרעה על המו"מ לשלום", כך אמר אחר הצהריים (רביעי) נביל אבו-רודיינה, דוברו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן, בעקבות קריאתו של שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק לראש הממשלה אהוד אולמרט לפרוש מניהול ענייני המדינה.

אבו-רודיינה ציין, כי "מה שחשוב לפלסטינים הוא שלישראל יהיה ראש ממשלה המחויב לתהליך השלום". עם זאת, הוא הבהיר כי הקריאות לפרישת אולמרט הן "עניין פנימי ישראלי".

מוקדם יותר אמר שר הביטחון אהוד ברק, כי "לאור המצב שנוצר וכובד האתגרים שבפני מדינת ישראל, חמאס, חיזבאללה, סוריה ואירן, החיילים השבויים והתהליך המדיני", הוא אינו חושב "שראש הממשלה יכול לנהל במקביל את הממשלה וגם לטפל בנושא האישי שלו".

"לפיכך", הצהיר ברק במסיבת עיתונאים בכנסת, "משיקולים של טובת המדינה ושל הנורמה הראויה, אני חושב שראש הממשלה חייב לנתק את עצמו מהניהול היומיומי של הממשלה. הוא יכול לעשות זאת בכל אחת מהדרכים הפתוחות לפניו: השעיה, חופשה, התפטרות או נבצרות, לא אנחנו נקבע".

עוד אמר ברק, כי "מפלגת קדימה תיאלץ לעשות חשבון נפש ולבחור את דרכה ואת ראשה, ועם מי שיחליפו שם נהיה מוכנים לשקול שילוב ידיים. אם קדימה לא תפעל, נפעל לקביעת מועד מוסכם ומוקדם לבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully