וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר את הרופא כי לא היה מרוצה מהטיפול

נתיב נחמני ונעמה טלמור

28.5.2008 / 15:13

אדם שהגיע לקבלת טיפול בבית החולים "קפלן" ברחובות דקר את הרופא בבטנו ופצע אותו באורח בינוני עד קשה. הרופאים ישבתו מחר במחאה

רופא בבית החולים "קפלן" ברחובות נדקר היום (רביעי) בשעות הצהרים על ידי מטופל. לפי החשד, תושב רחובות בן 64 דקר את הרופא העובד במחלקה האורולוגית בבית החולים מספר פעמים בבטנו. כתוצאה מכך, נפצע הרופא באורח בינוני עד קשה ופונה לקבלת טיפול בחדר המיון. בקרוב הוא יועבר לבדיקות נוספות בבית החולים תל השומר.

מחקירתו של החשוד במשטרה עולה כי הרופא טיפל בו במשך מספר שנים. לטענתו, הרופא התעלם תקופה ארוכה ממצבו ומכאבים מהם הוא סובל. לכן הוא הגיע היום לבדיקה שנקבעה לו כשהוא מצויד במברג, ולפי החשד דקר את הרופא בתום הבדיקה.

הדוקר נמלט מהמקום מיד לאחר הדקירה, אך מאוחר יותר הסגיר עצמו למשטרה. מחר הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

במחאה על האירוע ישבית ועד הרופאים את בית החולים מחר משעה 8:00 בבוקר למשך 24 שעות. אנשי הצוות הביעו זעזוע וזעם רב על הקלות שבה מקרים מסוג זה חוזרים על עצמם, מבלי שיימצא להם פתרון.

לפני כחודש וחצי הושבת בית החולים בנהריה במחאה על מקרה אלימות קשה נגד צוות סיעודי שהתרחש בבית החולים. המקרה אירע לאחר שחולה הועברה לאשפוז באחת המחלקות הפנימיות. במחלקה התפתח ויכוח בין בני המשפחה של החולה לצוות הסיעודי לגבי אופן העברתה של החולה מהאלונקה למיטה. בני המשפחה הפעילו אלימות מילולית קשה נגד הצוות ואף איימו ברצח על אחראי המשמרת ובפגיעה בו ובילדיו.

עדכון ראשון: 12:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully