וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר לאדם שהשליך סיגריה - ונדקר

נתיב נחמני

28.5.2008 / 10:27

הפצוע שנדקר בידו בראשל"צ, פונה לבית החולים אסף הרופא. המשטרה עדיין מחפשת אחר החשוד בדקירה

תושב ראשון לציון נדקר היום (רביעי) ונפצע באורח קל על ידי צעיר, לאחר שהעיר לו על כך שהשליך בדל סיגריה על המדרכה. הפצוע שנדקר בידו פונה לבית החולים אסף הרופא. על פי תיאור שמסר לשוטרים, המשטרה פתחה בסריקות אחר הדוקר - זהותו טרם ידועה.

חקירה ראשונית של המשטרה העלתה, כי הפצוע הבחין בבחור צעיר שמעשן סיגריה ברחוב יהודה הלוי בעיר. הצעיר סיים לעשן ובטבעיות השליך את הסיגריה על המדרכה, אז פנה אליו האיש והעיר לו על כך. הצעיר הגיב בכעס ודחף אותו, ולפני שזה האחרון הספיק להתגונן, שלף החשוד חפץ חד ודקר אותו בידו.

בתוך כך, הלילה נדקרו שני צעירים, בני 18 ו-20 תושבי בני ברק ותל אביב, במהלך קטטה שפרצה בין חבורות באירוע "טעם העיר שבפארק הירקון. שני הצעירים נדקרו בבטנם ופונו לבית החולים "איכילוב" בתל אביב. הצעיר בניהם נפצע באורח בינוני ואילו בן ה-20 נפצע באורח קשה ובמהלך הלילה הוא נותח וטופל בחדר הטראומה בבית החולים. טרם נעצרו החשודים במעשה.

שעות ספורות לפני כן, נדקר למוות עזרא סירי, תושב גאולים בן 52. אשתו שמצאה אותו שותת דם סמוך לביתם, הזעיקה את מד"א והמשטרה. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה תוך פינויו לבית החולים, אך ללא הצלחה והוא מת מפצעיו. על פי החשד, האיש נדקר על ידי עובדים זרים ממוצא סיני, המשטרה פתחה בסריקות נרחבות אחר החשודים במעשה זמן קצר לאחר האירוע, אך אלו לא נמצאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully