וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדות טלנסקי - כתב אישום חמור נגד רה"מ"

27.5.2008 / 20:42

חברי כנסת מימין ומשמאל קוראים לראש הממשלה להתפטר לאלתר מתפקידו. אורלב: "מפלגות הקואליציה - שותפות לדבר עבירה"

"אני שב וקורא לראש הממשלה להשעות את עצמו מיידית" – כך אמר יו"ר מרצ ח"כ חיים אורון בתגובה לעדותו של איש העסקים משה-מוריס טלנסקי שניתנה היום בבית המשפט המחוזי בירושלים. לדברי אורון, "זכויותיו כאזרח ומחויבותו כראש הממשלה אינן ניתנות לגישור. המוצא היחיד הוא הפסקת כהונתו כראש הממשלה".

חבר הכנסת זבולון אורלב (איחוד לאומי-מפד"ל) קרא לקואליציה להביא לפיטוריו המיידיים של אולמרט. "עדותו של משה טלנסקי היא כתב אישום ציבורי חמור נגד אהוד אולמרט", אמר. "ראש ממשלה שביקש וקיבל כסף מזומן במעטפות איבד את הסמכות המוסרית והציבורית לכהונתו. מפלגות הקואליציה יהיו בבחינת שותפות לדבר עבירה אם לא יביאו לסיום תפקידו לאלתר".

"צריכים ללכת לבחירות"

גם חברת הכנסת לימור לבנת (ליכוד) קראה לראש הממשלה ללכת הביתה. "לאור ניסיונו של אולמרט ואנשיו להטיל דופי בטלנסקי, התברר היום שאכן אולמרט קיבל מאות אלפי דולרים במעטפות, חלקן ישירות לידיו ועל פי דרישתו האולטימטיבית, במזומן ולא בהמחאות. אם היה למישהו ספק, באה היום עדותו של טלנסקי והוכיחה שאהוד אולמרט חייב ללכת הביתה ושחייבים ללכת מייד לבחירות חדשות".

ח"כ זהבה גלאון (מרצ) הגיבה לדברים שנאמרו בעדותו של טלנסקי, ואמרה כי "הדברים החמורים של טלנסקי מבליטים ביתר שאת את חובתו של היועץ המשפטי לממשלה להורות על נבצרות זמנית של ראש הממשלה. זהו אבסורד שאדם שמוטל עליו צל כה כבד ימשיך לנהל את ענייני המדינה, בפרט בשעה כה רגישה".

שותפיו של אולמרט ל"קדימה" נצרו את לשונם וסרבו להגיב לדבריו של טלנסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully