וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתולה היפנית שהפכה למנהלת

גיל קדרון

27.5.2008 / 19:20

החתולה טאמה מונתה למנהלת תחנת רכבות יפנית, לאחר שכל העובדים פוטרו, והגדילה את הרווחים ב-10%. "היא המנהלת המושלמת"

חברת הרכבות היפנית ווקיאמה אלקטריק רלווי הייתה לא מכבר בצרות כלכליות, והחליטה על פיטורים המוניים. אולם טאמה, מנהלת התחנה בקישי שבמערב יפן, שמרה על משרדה הקטן ועל מקום עבודתה, וכעת היא זו שמקבלת את הקרדיט על השיפור הניכר בשורה התחתונה של החברה, שגרפה רווחים הגבוהים ב-10 אחוז השנה מאשר בשנה שעברה. טאמה, עם הכבע השחור הקטן שלה ולוגו החברה לצווארה, היא חתולת רחוב ג'ינג'ית.

החתולה קודמה למנהלת התחנה לאחר שכל עובדי החברה במקום פוטרו, והפכה תא כרטיסים ישן למשרדה הפרטי. לפי האמונה היפנית, חתולים מביאים מזל, וטאמה, שנולדה ובילתה את כל חייה בתחנת הרכבת, היא, מבחינתם, הוכחה חיה לכך.

"היא אף פעם לא מתלוננת, למרות שעוברים ושבים נוגעים בה כל הזמן", אמרה יושיקו ימאקי, דוברת החברה, לרשת BBC הבריטית. "היא חתולה מדהימה, יש לה סבלנות וכריזמה, והיא מנהלת התחנה המושלמת".

טאמה בת ה-9 מקבלת אוכל לחתולים במקום משכורת, אבל עובדה זו טרם עוררה אצלה תחושות קיפוח, והיא נראית מרוצה ממעמדה בחברה. היא עלתה לגדולה כאשר בשנה שעברה קודמה לתפקידה הנוכחי. מאז החלו לשוב הנוסעים, והיא גם הרחיבה את תחומי הפעולה למרצ'נדיידייזינג, בניסיון לנצל את הפופולריות שלה ביפן, כולל "יומן טאמה, מנהלת התחנה". לא ידוע עדיין אם שכרה סוכן.

  • עוד באותו נושא:
  • חתול
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully