וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה נגד מחירי הדלק משתקת את לונדון

טלי גולדשטין

27.5.2008 / 15:33

לפי מארגני המחאה, כאלף משאיות יגיעו במשך היום לבירה במחאה על הזינוק במחיר הדלק, הפוגע בחברות התובלה הפרטיות

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

מאות משאיות עשו היום (שלישי) דרכן ללונדון במחאה על הזינוק במחירי הדלק. המשאיות, שנשאו כרזות וצפרו בצופרים, התרכזו במקטע מיוחד של כביש A40 - שנסגר בעבורן למשך שש שעות בסמוך ללב העיר.

לפי ה"טלגרף" הבריטי, מארגני המחאה מסרו כי בין 600 לאלף משאיות מחלקים מרוחקים באנגליה כגון קורנוול שבדרום וצפון מזרח אנגליה צפויות להגיע לבירה על מנת למחות נגד עלות הדלק, שמחירו עולה כעת על 1.2 לירות שטרלינג לליטר.

בעלי חברות התובלה קוראים להחזר של 25 פני על המס שהם משלמים, בטענה כי ללא החזר המס הם יאלצו לגלגל את העלויות על הנוסעים, דבר שיחריף את האינפלציה.

פיטר קרול, אחד ממארגני המחאה, אמר: "אם הממשלה לא תעזור לנו, מאות חברות בריטיות פרטיות יפשטו את הרגל והעסקים יעברו לחברות בינלאומיות שאינם מחויבות לשלם לממשלה. המחאה שלנו קיבלה תמיכה אדירה ".

לדברי ג'ו קוק, אף הוא ממארגני המחאה, תושבי אנגליה יצטרפו בקרוב למחאה. "אני חושב כי הציבור ונהגי המכוניות יצטרפו גם הם. זהו כדור שלג", אמר. לדברי מייק פרסניל, "מחיר הדלק הרקיע שחקים. בידי הממשלה הכוח לפעול, אך היא לא מקשיבה. מאות חברות תובלה בריטיות נקלעות לבעיות. אלפי משרות נמצאות בסכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully