וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע באונס בתו בת ה-5 במשך שנתיים

נתיב נחמני

27.5.2008 / 14:05

האיש נהג לבצע בבתו החורגת מעשים מגונים ומעשי סדום תוך שהוא מבטיח לה מתנות והפתעות. השופטים: "אי אפשר שלא להזדעזע"

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) גבר חרדי, תושב נתניה, באונס בתו החורגת. האיש אנס את בתו במשך שנתיים, מאז הייתה בת חמש. על אף שהכחיש את ההאשמות שיוחסו לו, וטען כי הילדה בדתה את הסיפור, בית המשפט קבע כי עדות הבת אמינה ביותר וכי "כל הצופה ושומע את חקירת הילדה, לא יכול שלא להזדעזע".

בתקופת האונס, התגורר הנאשם בנתניה עם אשתו וששת בנותיה מנישואיה הראשונים. באותו הבית, הוא נהג לאנוס את הילדה בחדר השינה, בסלון הבית ואף בזמן שהייתה מתקלחת. עוד הורשע כי נהג לבצע בה מעשים מגונים ומעשי סדום, תוך שהוא מבטיח לה הפתעות ומתנות. הפרשה נחשפה במקרה כשיועצת בבית הספר בו למדה הילדה, העוסקת גם כמדריכה למניעת התעללות מינית במגזר החרדי, הבחינה שהאיש "נוהג לחבק את בנותיו מתוך קרבה יתרה".

מגזר הדין עולה כי כשהעירה לו על כך, טען בפניה כי דעתו מושפעת מדעתו של הרבי מיליובאוויטש בלבד. היועצת דאגה שיקבל מכתב "מאגרות הקודש" מטעם הרבי מיליובאוויטש המסביר את "מערכת היחסים הרצויה והראויה בין אב לילדיו" ובכך סברה כי תם העניין. כחודש לאחר מכן היועצת שמה לב לשינוי בהתנהגות האחיות, ואף דווח לה מבית הספר כי אחת האחיות ניסתה להתאבד.

מנהלת בית הספר דיווחה ליועצת על אירוע בו הילדה ושתיים מאחיותיה היו בהשגחת אישה אחרת, אז כשביקשה מהילדה להתקלח, היא סרבה, פשטה את בגדיה וקפצה על אחותה כשהיא ערומה. כששמעה זאת, פנתה היועצת לילדה ודובבה אותה לספר את אשר עובר עליה. בין היתר, אמרה הילדה כי "אבא אוהב אותי מאוד, אני עושה לו מסג'", ותיארה את אשר קורה לאחר מכן.

"מבחינת מכלול הראיות שהובאו בפנינו, נמצא מעבר לכל ספק כי הנאשם ניצל במשך שנים את הקטינה לשם סיפוק יצריו ותאוותיו המיניות", כתבו שופטי בית המשפט המחוזי ישעיהו שנלר, מרים סוקולוב והעומדת בראש בית הדין השופטת ברכה אופיר תום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully