וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל גאים יותר מכולם

26.5.2008 / 10:38

יותר מ-3 מיליון הומוסקסאולים, לסביות, טראנס וביסקסואלים חגגו את מצעד הגאווה ברחובות סאו פאולו, באירוע שהפך לאטרקציה תיירותית

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק)

ברזיל ידועה בקרנבל הריקודים בריו דה ז'נרו, הלילה נראה שקם לקרנבל הזה מתחרה בדמות מצעד הגאווה בבירת העסקים של המדינה סאו פאולו.

צעדת המיליונים

יותר משלושה מיליון הומוסקסואלים, טראנסקסואלים וביסקסואלים צעדו בעיר והפכו אותה למצעד צבעוני, ולמצעד הגאווה הגדול בעולם. במצעד דרשו המפגינים להפסיק את ההפלייה והאלימות שמופנת נגד קהילת ההומוסקסואלים.

עשרות אלפי אנשים מחופשים ומאופרים רקדו ברחוב המרכזי של העיר, ביום ראשון חם מהרגיל. "אני לא סובל מדעות קדומות פשוט בגלל שלרוב אני מאוד דיסקרטי בנושא זה, אבל היום אני חי את הרגע. כאן במרכז סאו פאולו כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה לעשות", אמר ג'וניור אנטנור, 21, שצעד בתחפושת מלאך.

עדי ראייה מסרו כי המצעד משך כמיליון משתתפים, ומספר רב יותר של צופים. המשטרה סירבה למסור מספר מדוייק של אנשים שהשתתפו, אולם מספר קצינים שהיו במצעד העריכו כי לפחות 3 מיליון בני אדם הגיעו למקום.

זוהי השנה ה-12 שהמצעד נערך. שלטונות סאו פאולו תמכו במצעד שהפך עם השנים לאטרקציה תיירותית במדינה. "זוהי השונות שהמדינה מעוניינת בה, שונות שאנו צריכים לאמץ בתור מדינה שמעוניינת למצוא נישה בקהילה ההומוסקסואלית", אמר גורם במשרד התיירות הברזיליאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully