וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: הסגל הזוטר בטכניון ישבות

נעמה טלמור

25.5.2008 / 22:21

בפגישת הסגל עם נציגי ראשי האוניברסיטאות נרשמה התקדמות קלה. היום יחודש המו"מ, ויתברר אם גם אוניברסיטת ת"א תושבת ביום שלישי

הלימודים בטכניון לא יתקיימו הבוקר כסדרם, זאת למרות ההתקדמות הקלה שנרשמה בפגישת הסגל הזוטר עם נציגי ועד ראשי האוניברסיטאות (ור"ה) שנערכה אתמול (שני). פגישה נמשכה למעלה משש שעות והיום בצהרים יתחדש המשא ומתן ואז יתברר האם ישבות הסגל הזוטר באוניברסיטת תל אביב ביום שלישי.

"אנחנו לא אופטימיים מאחר ועדיין יש מחלוקות רציניות בינינו לבין ור"ה", אמר עם תום הפגישה שיאון קורן, יו"ר הפורום המתאם של ארגוני הסגל הזוטר לוואלה! חדשות. קורן הבהיר היום כי "אנחנו באים לקראת ור"ה בעניין ההשבתה ללא הגבלה, ומשביתים רק ליום אחד". לדבריו, "לצערנו ההנהלה בטכניון לא מכירה בכלל בארגון הסגל הזוטר ואינה חושבת שסגל צריך להיות מועסק אפילו בתנאים מינימליים".

יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, גיל גולדנברג, אמר כי "כעת, משהמו"מ עם ור"ה נכנס לאינטנסיביות לה ייחלנו זמן רב, אין מקום לשביתה של יום אחד. יחד עם זאת הסגל הזוטר הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו ואנחנו איתם".

נציגי הסגל הזוטר דורשים את שיפור תנאי העסקתם שלהם ושל המרצים המוגדרים מורים מן החוץ. כמו כן, הם מבקשים שיינתנו להם זכויות סוציאליות ואקדמיות, שעד היום ניתנו להם רק בחלקן. הסגל הזוטר מאיים כי אם לא תושג הסכמה במהלך הפגישה היום, הוא יפתח בסדרת השבתות באוניברסיטאות.

פרט לטכניון ולאוניברסיטת תל אביב, ביום רביעי מתוכננת השבתה של אוניברסיטת חיפה וביום חמישי של האוניברסיטה העברית בירושלים. באוניברסיטת בן גוריון בנגב ובאוניברסיטת בר אילן מתכוונים חברי הסגל הזוטר לקיים אסיפות הסברה במהלכן לא יתקיימו לימודים. כמו כן, חברי הסגל הזוטר מתכננים לעכב העברת הציונים לסטודנטים. בקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית תתקיים מחר אסיפת הסברה של חברי סגל הדוקטורנטים ומורים מן החוץ בין השעה 12:30 עד 14:30 שבמהלכה לא יתקיימו שיעורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully