וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטי "ההוביט" יעלו ב-2011 ו-2012

גיל קדרון

25.5.2008 / 21:38

המפיק פיטר ג'קסון והבמאי גיירמו דל טורו בחרו בסיר איאן מקלן לחזור ולגלם את המכשף גנדלף. הצילומים יחלו בניו זילנד ב-2009

סיר איאן מקלן יחזור לגלם את דמותו של גנדלף המכשף, בשני הסרטים בהפקתו של פיטר ג'קסון על בסיס הספר הקלאסי של ג'יי אר טולקין, "ההוביט". כך מדווח ה"טלגרף". שני הסרטים, "ההוביט", וסרט ההמשך שטרם ניתן לו שם, יצולמו גם הם, כמו הטרילוגיה "שר הטבעות", בניו זילנד, ויעלו לאקרנים בשנים 2011 ו-2012.

שחקן נוסף שישוב הוא אנדי סרקיס, שגילם את דמותו הדיגיטלית של גולום, אולם ג'קסון טרם החליט לגבי ליהוק הדמויות האחרות. ג'קסון ויתר הפעם על מלאכת הבימוי, אותה השאיר לבמאי המקסיקני העולה גיירמו דל טורו. הספר נכתב לפני "שר הטבעות", ומתאר את מסעו של בילבו באגינס, שיחד עם 13 גמדים וגנדלף מתעמת עם דרקון. הסרטים יצולמו ב-2009 ו-2010, ותקציבם הכולל יעמוד על 150 מיליון דולר.

האור הירוק ניתן לפרויקט לאחר שג'קסון ובית ההפקות "ניו ליין סינמה" סיימו קרב שנמשך מספר שנים בנוגע לחלוקת הרווחים מהטרילוגיה המצליחה. שלושת הסרטים גרפו סך הכל 17 אוסקרים, כולל פרס הסרט הטוב ביותר עבור "שובו של המלך" - הפעם הראשונה שסרט פנטזיה זוכה לכבוד הגדול. כמו כן, גרפה הטרילוגיה כמעט שלושה מיליארד דולרים מבתי הקולנוע בלבד, לא כולל מכירות DVD.

עיר ההוביטים הוביטון תיבנה "גדולה וטובה יותר משהייתה ב'שר הטבעות'", הבטיח ג'קסון. "אני בספק אם נזדקק ללוקיישנים מחוץ לניו זילנד, שתמיד היתה 'הארץ התיכונה' המושלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully