וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אלפרון ובנו נעצרו בחשד להחזקת נשק

נתיב נחמני

25.5.2008 / 13:58

השניים נעצרו לאחר שבחיפוש משטרתי בביתם נמצאו כלי נשק ותחמושת. מחר יובאו להארכת מעצר בבית משפט

יעקב אלפרון שוב מסתבך, הפעם בחשד להחזקת נשק ללא רישיון. משטרת תחנת כפר סבא עצרה היום את יעקב אלפרון ובנו בן ה-20 אלעד, בעקבות חיפוש שערכו השוטרים בביתם בו נמצא נשק ותחמושת. הבוקר, השוטרים פשטו על בית משפחת אלפרון הבוקר, בעקבות מידע מודיעיני.

לפני כחודשיים הורשע אלפרון בבית משפט השלום בתל אביב בגרימת תקלה ציבורית בעקבות המפגש המפורסם עם עמיר מולנר במסעדת "מפגש הסטייק" בתל אביב. אז, מפגש מקרי בין אלפרון לבין מאבטחיו של מולנר נגמר בשליפת אקדחים וסכינים. כשאחד ממאבטיו של מולנר ראה את אלפרון נכנס למסעדה וחשש כי קיימת האפשרות לניסיון חיסול, הוא שלף את אקדחו וכיוון אותו לעבר אלפרון ואנשיו.

רוב האורחים במסעדה השתטחו על הרצפה, ואנשי אלפרון העדיפו לנטוש את הזירה. האירוע הסתיים ללא נפגעים. באמצעות עורכי דינו שי נודל וגיא פרידמן חתם אלפרון על הסדר טיעון עם הפרקליטות, במסגרתו הוסכם כי תמורת הודאתו של אלפרון סעיפי האישום יופחתו לגרימת תקלה ציבורית והחזקת סכין. אז אמר אלפרון לוואלה! חדשות "תמיד הפרקליטות עולה על עץ גבוה, מנפחת בלון ואז הוא מתפוצץ".

בתחילת השנה נחשדו יעקב אלפרון ובנו דרור בניסיון חיסול העבריין רפי אוחנינה. בתום כארבעים ימים בהם שהה במעצר, בהם הוארך מעצרו בבית המשפט כשמונה פעמים, שוחרר אלפרון לביתו לא כל אישום. בנו דרור שוחרר גם הוא ואילו אמיר נגרקר, חברו של דרור ששירת איתו ביחידת הצנחנים, הואשם כי הוא זה שירה, יחד עם אחר, לעבר אוחנינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully