וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: כפו על צעירות מרוסיה לעסוק בזנות

נתיב נחמני

25.5.2008 / 11:39

מכתב האישום עולה, כי החשודים "ייבאו" צעירות מרוסיה, הכריחו אותן לעסוק בזנות ונטלו את כספן. צעירה שניסתה לברוח נכלאה וסוממה

בן ציון סריאנו, תושב אור יהודה בן 38 ופאבל קפולצביץ, תושב בני ברק בן 42, מואשמים היום ב"ייבוא" צעירות אזרחיות רוסיה לישראל לצורך העסקתן בזנות. סוריאנו, מואשם בסחר בשלוש נשים, נטילת כספיהן ואף מואשם שסיפק להן סמים. קפולצביץ מואשם שסייע לו.

לאחר שהבנות נשלחו על ידי איש הקשר שלו ברוסיה, סריאנו העביר את הבנות לישראל דרך גבול מצרים. בארץ הוא שיכן אותן בדירה עם בנות נוספות שכבר עבדו במקום. שם הוא הבהיר להן את אופי העיסוק, אמר כי הוא בעל הבית וקבע כי הן חייבות לעבוד כזונות במשך שנה, בהתחלה לא תמורה כלל, על מנת להחזיר לו את "החוב" - הכסף שעלה לו לקנות אותן.

על פי כתב האישום, סריאנו העביד את הבנות יום יום, כשהוא מאפשר להן לקחת "יום חופש" אחת לחודש "ביום הקשה של המחזור". בזמן שאר ימי המחזור הן אולצו לעבוד כשהוא מורה להן להשתמש בספוגיות מיוחדות. על פי ההסדר, אסור להן לצאת מהדירה, אלא במקרים דחופים, אז יצאו בליווי אחת מהבנות הוותיקות, ו-90 אחוז מההכנסות שלהן מועברים אליו.

בכתב האישום מתואר מקרה בו אחת מהבנות ניסתה לברוח. סריאנו תפס אותה וכלא אותה במשרד שלו במשך שלושה ימים, שם סיפק לה סם מסוג אקסטזי בטענה שזה יעזור לה להרגע. לסריאנו עבר פלילי עשיר בתחום הסמים ונגדו עומד מאסר על תנאי בר הפעלה למשך שנה. "מעשיהם של השניים, קרי עבירות הסחר עם יתר העבירות בהן הם מואשמים, מעידים על מסוכנותם לציבור ולקורבנות הסחר", טען עו"ד שגיב עוזרי מפרקליטות מחוז תל אביב וביקש את מעצרם עד לתום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully