וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיירת הצנחני

בר אומנסקי

26.5.2008 / 16:30

בר אומנסקי מתגעגעת לאחים צנחני המוכשרים, היחידים שהבינו שכוכב נולד זה רק משחק. חבל שהשופטים לא הצליחו לראות מי כאן הכוכבים האמיתיים

תנו בדרבוקות, הכו חזק בתופים וקבלו את הכשרונות האמיתיים מאחורי הפאסון של נינט ושארי יוצאי "כוכב נולד". חברים, האחים צנחני נפלו עלינו משמיים, לטובה כמובן.

צמד הקירחים החייכנים והמאושרים הכניסו בכולנו את הרצון לענטז לצלילים הים תיכוניים הכל כך אופטימיים שלהם והפגינו אחווה משפחתית שרק הוסיפה לאהבה שלי אליהם. בנוסף, כל שיר שלהם הפך לחגיגה של טעמים חדשים. האחים צנחני לא הסתפקו בביצוע רגיל של השיר, אלא תמיד ניסו להוסיף לו ריח של משהו חדש.

בסופו של דבר, הצנחנים היחידים שבאמת הבינו שזהו רק משחק ויצאו גדולים בכל הזדמנות שניתנה להם. למרות זאת, "צמד בדרנים בתחנה מרכזית" היה אחד המשפטים שירו לעברם חבר השופטים הדגול והמהולל. הדבר היחיד שיש לי להגיד לאנשים שחשבו ששיר ביטון יודעת לשיר הוא "מישהו זוכר את יהודה סעדו?" לפעמים, כוכבים נולדים, אבל השופטים והקהל לא מספיק חכמים כדי לראות אותם.

האם גם אתם רוצים לראות כפול? אוהבים את הצמד הכי חייכן בתולדות כוכב נולד? ומה יש לכם להגיד על הקרחת הסקסית שלהם? בואו להצביע: האחים צנחני - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully