וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "רואים בחומרה ניסיון לייחס לנו הדלפות"

נתיב נחמני

25.5.2008 / 8:57

במשטרה דוחים את טענת אולמרט, לפיה החוקרים בפרשת טלנסקי מדליפים נגדו. "מצרים על הניסיון להסיט את תשומת הלב לנושאים שאינם מן העניין"

ביקורת במשטרה על התנהלות ראש הממשלה אהוד אולמרט בפרשה בה הוא חשוד כי נטל מעטפות כסף מאיש העסקים מוריס טלנסקי. לטענת המשטרה, אין שחר להאשמות ראש הממשלה לפיהם חוקריו מדליפים לתקשורת את פרטי החקירה. אולמרט אמר בחקירתו ביום שישי לחוקרי המשטרה: "אני מתנהג בממלכתיות, אבל אתם מדליפים נגדי כל הזמן פרטים מהחקירה".

בהודעה רשמית שפרסמה המשטרה נאמר: "משטרת ישראל דוחה בתוקף ורואה בחומרה כל ניסיון לייחס לה הדלפות מחקירת ראש הממשלה, שכן צוות החקירה בראשות תנ"צ שלומי איילון מבצע מלאכתו באופן מקצועי ואחראי, הרחק מאור הזרקורים, במטרה להגיע לחקר האמת. אנו מצרים על התנהלות גורמים שונים המצויים בפרטי החקירה ומעבירים את פרטיה ומהלכיה מתוך אינטרסים שונים, על מנת להסיט את תשומת הלב לנושאים שאינם מן העניין.

גורם המעורב בחקירה אמר שהחוקרים יצאו ממנה בהרגשה שאולמרט ניסה לבזבז זמן, בהנחה שהחקירה הוגבלה לשעה אחת בלבד. לדברי הגורם, אולמרט האשים את החוקרים בהדלפות ובפרסום מידע מגמתי בתקשורת והיה "בעמדה של נוזף". עם זאת, מקורות אחרים אמרו שלמרות שהחקירה היתה קצרה, צוות החקירה הספיק לשאול את אולמרט את כל השאלות שהוכנו לקראת החקירה ומיצו את הזמן שביקשו לטובת החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully