וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנהיגי הפלסטינים מחכים לנתניהו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

24.5.2008 / 9:25

לפי דיווח בעיתון כוויתי, מנהיגים פלסטינים ובהם אבו מאזן, פיאד ואבו עלא מנסים לארגן פגישה עם מנהיג הליכוד. זאת, משום ש"הם רואים בו מועמד מרכזי להחליף את אולמרט, שימיו ספורים"

האם הפלסטינים רואים את היום שאחרי עידן אהוד אולמרט? מקורות בכירים מסרו לעיתון הכוויתי "אל-ג'רידה" כי מזה מספר שבועות מנסה ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד לתאם פגישה עם יושב ראש הליכוד בנימין נתניהו. לדברי המקורות, הפגישה שהייתה אמורה להיערך בשבוע שעבר בשרם א-שייח' בוטלה מסיבות טכניות והיא צפויה להתקיים בימים הקרובים.

לפי הדיווח, במקביל מנסים גם יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן וראש צוות המשא ומתן אבו עלא לארגן פגישה עם נתניהו. כל זאת לאחר שבשבוע שעבר נפגש נשיא מצרים חוסני מובארק עם נתניהו בשרם א-שייח' ודן עימו במשא ומתן המתנהל בין ישראל לפלסטינים.

"הסיבה לכך שהמנהיגים הפלסטינים 'רצים' להיפגש עם נתניהו היא כי הם רואים בו כמועמד המרכזי להחליף את ראש הממשלה אהוד אולמרט שלאור החקירה בחשד לשוחד שקיבל, ימיו כראש ממשלה הפכו ספורים", הסבירו המקורות.

המקורות ציינו עוד כי המנהיגים הפלסטינים מנסים לבחון את עמדותיו של נתניהו כלפי תהליך השלום ולהבין אם קיימת אפשרות לשתף פעולה עימו. "המצרים הזמינו אותו להיפגש עם הנשיא המצרי בשל אותה סיבה בדיוק, למרות שמובארק מעדיף על פניו את שר הביטחון אהוד ברק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully