וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקרה למילואים: הח"כים עולים על מדים

יהושע בריינר

22.5.2008 / 18:13

15 ח"כים ומבקר מדינה אחד, הגיעו היום לבסיס צאלים כדי להזדהות עם חיילי המילואים. לינדנשטראוס: "היום אני בא בלי ביקורת"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ענת ברק)

לרגל יום ההוקרה לחיילי מערך המילואים שחל היום (חמישי), התייצבו הבוקר במרכז לאימוני יבשה בבסיס צאלים 15 חברי כנסת, שהחליטו לשמש דוגמא אישית ולעלות על מדי ב'. "חשוב לנו להראות קודם כל דוגמא אישית, אך בעיקר לבוא להוקיר את העשייה של המילואימניקים שמשאירים מאחור משפחה, עבודה ולימודים לטובת המדינה", אמר ח"כ יואל חסון מקדימה.

מארגן היום, ח"כ ישראל חסון (ישראל ביתנו), שעם הגעתו לבסיס חתם על המדים, דווקא ויתר ל-105 יתר החברים שהעדיפו, איך נקרא לזה, להשתמט. "בתחילה הייתה דווקא הענות גבוהה של 60 ח"כים שביקשו להצטרף, אבל לרבים מהם יש היום ועדות בכנסת ודיונים דחופים, כך שאני לא יכול לבוא אליהם בטענות".

הח"כים ירדו אל הטנקים והתותחים וסייעו למילואימניקים האמיתיים בעבודות התחזוק. מי שדווקא הפגינו רמה גבוהה של ביצועים היו חברי הכנסת מסיעת הגמלאים, יצחק גלנטי ויעקב זיו. חברם לשעבר מהסיעה רס"ן (במיל') אלחנן גלזר, העדיף לאכול את מנת הלוף שהעניקו לו החיילים במקום. "אני מודה שהתגעגעתי מאוד", הוא אמר, "אני שירתתי בצה"ל ב-66' ועד היום אני נהנה לאכול לוף".

מי שמשך את מירב תשומת הלב היה דווקא מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, שהגיע עם מדי א', ביחד עם דרגות אל"ם, ששימשו אותו כשהיה שופט צבאי. "היום אני בא בלי ביקורת", הבטיח לינדנשטראוס, "אומנם עוד לא ביקרתי בימ"ח של הבסיס, אבל אני מאמין שעכשיו כבר אין שם בעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully