וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 61 נהרג בפיצוץ דירתו בהרצליה

נתיב נחמני

22.5.2008 / 7:56

מחקירה ראשונית עולה חשד שמדובר בארוע על רקע פלילי. ההרוג מוכר למשטרה כצרכן סמים לשעבר. דיירי הבניין פונו בשל השריפה שפרצה

גבר בן 61 מת כתוצאה מפיצוץ שאירע היום (חמישי) לפנות בוקר בביתו שבהרצליה. הנפגע הוא בעל הדירה, דייר עמידר, המוכר למשטרה כצרכן סמים לשעבר. הפיצוץ אירע בקומה הרביעית של הבניין שברחוב הר שומרון בשכונה, כוחות ההצלה לא איתרו נפגעים נוספים. מהמשטרה נמסר כי נבדקת האפשרות שמדובר בארוע על רקע פלילי.

סמוך לשעה 04:00 החריד פיצוץ עז את שכונת שביב הנמצאת על גבול רעננה. כעבור 10 דקות הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרה, מגן דוד אדום וכיבוי והחלו בפינוי הדיירים. אנשי הכיבוי ניתקו את אספקת הגז לבניין ופרצו לדירה, פתחו בכיבוי השריפה שאירעה כתוצאה מהפיצוץ, וניסו לאתר בני אדם נוספים שאולי נלכדו באש.

אחת השכנות בבניין סיפרה לוואלה! חדשות: "תוך כדי שישנתי שמעתי פיצוץ אדיר. מיד יצאתי החוצה מהבית. ראיתי את השכן בדירה שצמודה לו בדיוק יוצא מהחלון. צעקתי להם שיפנו את הדירה, ויחד קראתי לדיירים לצאת מהבניין תוך כדי שהזמנו את המשטרה ומכבי האש".

בנו של ההרוג סיפר כי אביו, שהיה במצוקה ופנה לעזרה, הוזנח על ידי הרשויות. "אבא שלי נקים מסמים כבר מעל 20 שנה, ומאז הוא פונה לכל הגורמים הרשמיים לעזרה. הוא היה איש חזק בריא ורצה לשקם את עצמו, אבל אף אחד לא עזר לו". בהתייחסו לגורמים בעירייה אמר כי "יש אנשים שישנים טוב בלילה, והיום צריך לעשות בדק בית רציני לגבי היחס שאנשים כאלה מקבלים בעירייה כשהם מבקשים עזרה".

עדכון ראשון: 06:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully