וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: איימה על המאהב שתאשים אותו באונס

נתיב נחמני

21.5.2008 / 16:23

מלצרית מדרום הארץ חשודה כי איימה על בעל אולם האירועים שבו עבדה, שתגיש נגדו תלונה במשטרה אם הוא לא ישלם לה כסף

צעירה תושבת דרום הארץ נעצרה באחרונה בחשד שאיימה על בעל אולם האירועים שבו עבדה ואיתו ניהלה רומן, כי תתלונן במשטרה שאנס אותה אם לא ישלם לה כסף. בחקירתה הודתה הצעירה במעשה וטענה, כי עשתה זאת מתוך מצוקה כלכלית.

לפני כשבוע פנה ליחידת סחיטת דמי חסות של היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב, תושב הדרום בעל אולם אירועים, והתלונן כי מלצרית שעבדה אצלו סחטה אותו באיומים. לדבריו, לפני מספר חודשים התפתח ביניהם רומן, במהלכו נהג לקנות לה מתנות רבות ומדי פעם אף "פינק אותה בכסף מזומן".

לדבריו, כשהגזימה בדרישתה למתנות נוספות וכסף, הוא החליט לשים קץ לרומן. בתלונתו בתחנת המשטרה טען האיש, כי לפני כעשרה ימים פנתה אליו המאהבת לשעבר, ודרשה ממנו אלף שקל במזומן, אחרת תתלונן על אונס ותדאג לפגוע בו.

האיש סיפר למפקדת היחידה, פקד מזל אסטרחן, כי בתחילה שקל לשלם לה את הסכום הקטן יחסית, אך הבין כי אם יעשה זאת, ייאלץ לשלם גם בעתיד. חוקרי היחידה גיבשו ראיות ואף יזמו שיחה טלפונית בין השניים ועוד באותו היום זימנו אותה לחקירה דחופה.

הצעירה לא התבלבלה, ומיד פנתה לתחנת המשטרה הסמוכה לביתה שם התלוננה על האונס הבדוי. לצערה, חוקרי היחידה צפו פעולה זאת מראש והמתינו לה בתחנה, משם הובילו אותה למשרדי הימ"ר, שם נחקרה והודתה כי המציאה את האונס לצורכי סחיטה. הצעירה הביעה את חרטתה בפני החוקרים וסיפרה כי פעלה עקב משבר כלכלי אליו נקלעה. בתום החקירה היא שוחררה בתנאים מגבילים, ובימים הקרובים יוגש נגדה כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully