וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה מאונס לאחר שלוש שנות משפט

נתיב נחמני

21.5.2008 / 11:05

השופטים כתבו כי גרסאות התובעת סתרו את עצמן, וכי אולי התלוננה מפחד מעונש מידי שמיים ומתגובת משפחתה החרדית

בית המשפט המחוזי בת"א זיכה היום (רביעי) את אברהם כהן, נהג הסעות מבני ברק שהואשם באונס, בביצוע מעשה סדום ובמעשה מגונה בכוח באשת חברו. השופטים קבעו כי גרסאותיה של המתלוננת סותרות אחת את השניה ועל כן יש לזכותו.

מכתב האישום, שהוגש לפני כשלוש שנים, עולה כי המעשים בוצעו ביום שהסיע כהן את אשת חברו לקניון, בכדי לתקן מכשיר סלולארי. נטען שכהן הציע לה להמתין איתו ברכב עד שהטלפון ייצא מהתיקון, ואז גרר אותה בכח למושב האחורי של רכב ההסעות, ושם ביצע את המעשים שיוחסו לו.

הנאשם והמתלוננת הסכימו במשפט באשר לתוכן המעשים המיניים, אך המתלוננת טענה כי כפה עליה אותם, ואילו הנאשם טען כי הכל נעשה בהסכמה. אחת הבעיות שעלו במשפט, היא סתירה משמעותית בין גרסאות הנאשמת. פעם סיפרה שגרר אותה בכח למושב האחורי, ופעם סיפרה שעברה בהסכמתה.

מהכרעת הדין עולה כי אחת ההשערות שהעלו השופטים לגבי המניע האפשרי שבעטיו הגישה תלונה שקרית, נובעת מבהלה. השופטים חשבו שאולי התובעת, אשה חרדית, פחדה נעונש שתקבל מידי שמים. אפשרות נוספת שהעלו, היא שהמתלוננת חששה שהאירוע יתגלה למשפחתה בדרך אחרת ולכן התלוננה.

"זה אירוע נדיר שנאשם מזוכה מתיק אונס ולא מחמת הספק", אמר עו"ד של המזוכה, שחר מנדלמן, מהסניגוריה הציבורית.. "מרשי עבר עינוי דין. חלפו שלוש שנים מאז הוגש כתב האישום ובזמן זה התמוטט נפשית. אנו שמחים שהאמת יצאה היום לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully