וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחת של גרנט

סער גיט

21.5.2008 / 12:40

דידייה דרוגבה אולי לא סובל את המאמן הישראלי שלו, אבל סער גיט חושב שהוא זה שיביא לצ'לסי את גמר ליגת האלופות. או שלא? כל התשובות הערב

עם כל הכבוד לאברהם גרנט, מי שאמור לתת הצגה בגמר ליגת האלופות הערב נמצא על הדשא. במקרה הוא גם אחד החלוצים המשובחים בעולם בימים האלה, תוצרת אפריקה, אישיות בפני עצמה עם ביטחון עצמי ושם שאומר הכל. קוראים לו דידייה דרוגבה, השחקן הכי כישרוני בסגל של אברהם וזה שאמור להוביל את הכחולים של אברמוביץ' לגביע אירופי על מנצ'סטר יונייטד.

מסתבר שדרוגי (אנחנו אחוקים, הוא מרשה לי) הוא פשוט השחקן הכי טוב בצ'לסי הקצת אפורה של היום. הוא חזק כמו שור, זריז כמו שד, יודע לתת את הגולים כשצריך ומשגע את כל הגנות אירופה כבר שלוש שנים. נכון, הוא סוחב על גבו מטען אגו לא קטן(תשאלו את אברם, עוד אחוק) – אבל הכדורגל הפנטסטי שלו שווה את זה.

היום במוסקבה, לא מעט יהיה תלוי בו. משחק טוב עד מצוין שלו פלוס איזה גול, וצ'לסי יכולה להתחיל לפתוח את הבקבוקים שנמצאים בהקפאה. משחק חלש שלו, ו...עזבו, אוהדי צ'לסי לא באמת רוצים לחשוב על זה.

אז בעד מי אתם הערב? הכחולים או האדומים? ודידייה דרוגבה ייתן שער או שערים? שימו פיצוחים על השולחן ובואו להצביע: דידייה דרוגבה - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully