וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של אולמרט נדחה: טלנסקי יעיד

נתיב נחמני

20.5.2008 / 17:00

שופטי העליון דחו את עתירתו של ראש הממשלה נגד עדות מוקדמת של איש העסקים. העדות תינתן ביום ראשון בבוקר. חומר החקירה יועבר הערב לפרקליטיו של אולמרט

בית המשפט העליון דחה היום (שלישי) את עתירותיהם של ראש הממשלה אהוד אולמרט ושולה זקן נגד עדות מוקדמת של משה (מוריס) טלנסקי. השופטים אליעזר ריבלין, סלים ג'ובראן ועדנה ארבל קבעו כי "לא מצאנו אפוא כי נפלה טעות בהכרעתו של בית המשפט המחוזי, ולא מצאנו עילה להתערב בה מן הטעמים שהציבו המערערים".

הפרקליטות מסרה כי היא תעביר את חומר החקירה לפרקליטיו של אולמרט בהקדם האפשרי. לפיכך, עדותו של טלנסקי צפויה להינתן ביום ראשון בבוקר כמתוכנן. בתוך כך, טלנסקי נחקר היום ביחידה הארצית לחקירות הונאה בבת ים בנוגע למעורבותו בפרשה

פרקליטיו של אולמרט טענו בדיון שנערך אתמול בבג"ץ, כי עדות מוקדמת מצדו של טלנסקי תפגע בזכויותיו של אולמרט. "ראש הממשלה אהוד אולמרט מופלה לרעה ע"י רשויות החוק בהליך המשפטי נגדו", אמר פרקליטו של אולמרט עו"ד אלי זהר.

במהלך הדיון חשף פרקליט המדינה עו"ד משה לדור, כי "הגרסה שנבחנת כעת על ידי החוקרים היא שאהוד אולמרט נפגש בעצמו עם טלנסקי וקיבל כספים במזומן הן בביקוריו של טלנסקי בישראל והן בפגישות קצרות בחו"ל שבהן טלנסקי מסר דולרים במזומן בתוך מעטפות לראש הממשלה".

בתוך כך, ראש הממשלה אהוד אולמרט ייחקר למשך שעה אחת, ככל הנראה, ביום שישי הקרוב בשעה 10:00 בבוקר במעונו. החוקרים דורשים לחקור את אולמרט באזהרה לפני עדותו של טלנסקי, מחשש שראש הממשלה "ישפץ" את גרסתו, אם ישמע את עדותו של טלנסקי לפני שתיגבה ממנו עדות מלאה בפרשה.

  • עוד באותו נושא:
  • נהריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully