וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מגוננת

יהושע בריינר

20.5.2008 / 17:01

ציפי לוין נחלצת להגנת בתה בכנס נגד השתמטות: "בר מעולם לא השתמטה מהצבא - היא תורמת יותר ממה שחלק מהחיילים תורמים"

ציפי לוין, אמה של הדוגמנית בר רפאלי השנויה במחלוקת, הגיעה היום לכנס שכותרתו "תרומתו אמונתו", שנערך על ידי "הפורום לשוויון בנטל" ועסק בנושא ההשתמטות מצה"ל. תוך כדי שלוין דיברה, רבים מהנוכחים עזבו את האולם. היא פתחה את דבריה ואמרה: "אני מצטערת לאכזב אתכם, אך בר מעולם לא השתמטה מהצבא. בר תורמת למדינה הרבה יותר ממה שחלק מהחיילים תורמים כשהם משרתים בצבא".

לוין ניסתה להסביר מה קרה בין בתה לבין רשויות הביטחון של ישראל: "קצת לפני גיל 18 היא הייתה חולה מאוד ועל כך יש לי אסמכתאות מרופאים מומחים. כל חטאנו היה שביקשנו בהתחלה דחייה של חודשיים, ומאז עברנו מסכת של התעללויות ואיומים. גם התקשורת עשתה לה עוול וגם הצבא עשה לה עוול".

לטענת לוין, ראש אגף משאבי אנוש בצה"ל, האלוף אלעזר שטרן, הזמין אותה לפגישה, שם הציגה בפניו את הסיבות של בר לאי-גיוסה. בסיום הפגישה, אמר לה האלוף שטרן שיש צורך לעשות מעשה. אולם לדבריה, מאז הצבא לא יצר עמם קשר, למעט פעם אחת בה ביקשו שתבוא לפגישה, בתאריך בו עמדה לטוס לחו"ל. לוין ביקשה לדחות את הפגישה ללא מענה, וכעבור מספר שבועות פורסמה ידיעה לפיה היא זאת שיזמה את הפגישה עם שטרן כדי לטהר את שמה של בתה. בעקבות כך, פנתה לוין בעזרת הכתבת כרמלה מנשה לצה"ל, ואמרה לעוזרו של שטרן: "שטרן מבייש את הכיפה שהוא חובש".

"יותר טוב ממה שעושה מאיה בוסקילה"

"מה שבר עושה כיום, יותר טוב מטירונות של שבועיים שעושה מאיה בוסקילה", אמרה לוין, ותקפה גם את דליה איציק, ואמרה שגם היא הצהירה שהיא דתייה ולא שירתה בצבא. "בדק הבית צריך להיות בכיוון יותר גבוה".

בסיום דבריה פרצה רפאלי בבכי ואמרה שבר עברה "עניין של חיים ומוות", תוך כדי שהיא מכוונת למצב נפשי קשה מאד בו היתה שרויה בתה בשל ההתנהלות מול צה"ל.

- איתי בן חורין, דובר "הפורום לשוויון בנטל" אמר בתגובה: "לציבור יותר חשוב מה אומרים על אולמרט, מאשר בבית משפחת רפאלי, אבל יש מספיק אנשים שמייצגים בכבוד את המדינה גם אחרי שירותם הצבאי, ואין שום סיבה שבר לא תעשה שירות שכזה".

- תגובתו של האלוף שטרן לא התקבלה עד לשעת פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully