וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינג דיוויד

אלעד בן-חמו

24.5.2008 / 8:30

אלעד בן-חמו סוגר עוד עונה לוהטת של "אמריקן איידול" עם אחד המתחרים המעולים שהיו בה, דיוויד קוק המלך. לידיעת הראל מויאל - ככה נראה זמר אמיתי

לאחר גמר מותח וסוער במיוחד, הביס דיוויד קוק את דיוויד ארצ'ולטה והפך לכוכב המנצנץ החדש בשמי אמריקה. קוק גרם לעונה השביעית של "אמריקן איידול" להחזיק בתואר "העונה הצפויה ביותר"; עזבו את זה שבשבילי הוא תמיד היה המנצח, גם השופטים לא הפסיקו להעיף עליו מחמאות כבר מהתוכנית הראשונה.

כבר מתחילת העונה התעלה דיוויד מעל שאר המתמודדים, וביסס את מעמדו כרוקר המוכשר והמקורי ביותר בתכנית, בעיקר בזכות גרסאות רוק עכשוויות לשירים ישנים. לא פעם הוא ריסק את השירים שבחר והרכיב אותם מחדש בצורה טובה יותר. בינינו, גם המראה שלו והעובדה שלא מדובר בבן אדם טיפש (אהמ ג'ייסון קסטרו) לא ממש הזיקו.

ביום שאחרי אמריקן איידול צפוי לנו מחסור חמור בריאליטי שווה. עד ש"כוכב נולד" תצליח להתקרב לרמה של אמריקן איידול יש מצב שכדור הארץ יתפוצץ. אין ספק שנתגעגע לרנדי, פאולה, סיימון וריאן ולשטויות שלהם. בנוגע לדיוויד קוק - תהיו בטוחים שהבחור כאן בשביל להישאר. יום יבוא ותשמעו אותו גם בגלגל"צ.

אמריקן איידול נסגרה עם זכייה מוצדקת או פדיחה מושחתת? דיוויד ארצ'ולטה עושה לכם את זה יותר או שרק קוק הוא גבר גבר? חכו לאות מסיימון ובואו להצביע: דיוויד קוק - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully