וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 11 גילתה תושייה וניצלה מאונס

נתיב נחמני

20.5.2008 / 15:18

בן 65 נכנס לבית הילדה, אחז בה והחל ללטף ולנשק אותה. היא התנגדה, ברחה - ונתנה למשטרה תיאור "קר רוח" שהביא לתפיסתו

ילדה בת 11 תושבת הצפון ניצלה היום מאונס בביתה בזכות תושייתה. החשוד בניסיון האונס, גבר כבן 65, נכנס לביתה, אחז בה והחל בביצוע זממו, אך הילדה התנגדה בכוח והצליחה להימלט מהבית.

בשעות הצהריים, לאחר שחזרה מבית הספר, התיישבה הילדה בסלון ביתה שבמושב הסמוך לעפולה וצפתה בטלויזיה. להפתעתה הרבה, מבלינה שהבחינה בכך מבעוד מועד, נעמד מולה גבר מבוגר ושאל אותה "איפה אני יכול לקנות חציר?".

"בשלב הזה היא לא כל כך הבינה מה קורה ומה כוונותיו, אבל היא הבינה טוב מאוד שהאיש הזה לא אמור להיות אצלה בבית", סיפר לוואלה! חדשות סגן מפקדת תחנת עפולה, רב פקד עידו קליין. לדבריו בשלב זה היא פנתה לעבר מרפסת הבית, אז החושד תפס אותה בחוזקה, החל ללטף את גופה ולנשק אותה.

הילדה הקטנה לא התבלבלה והחלה להתנגד בכוח תוך כדי שהיא צועקת לעזרה ובשלב מסויים הצליחה להשתחרר מאחיזתו ולהימלט מהבית. היא רצה לעבר מקום עבודתה של אימה, שנמצא בסמוך לביתם, שם האם הזעיקה את המשטרה.

כוחות משטרה גדולים, גלויים וסמויים סגרו את המושב ובסיוע רכז הביטחון של המושב עצרו את החשוד על פי תיאור שנתנה הילדה. "צריך לציין לשבח את הילדה וגם את אימה שפעלה במהירות ודיווחה למשטרה", אמר רפ"ק קליין, לדבריו הילדה פעלה בקור רוח יחסי ומסרה לשוטרים תיאור מדוייק ביותר של החשוד ושל בגדיו, מה שעזר מאוד לתפיסתו המהירה של האיש.

החשוד, תושב עין מאהל בן 65, הוא בעל עבר פלילי עשיר, בין היתר גם בעבירות מין. כשנעצר על ידי השוטרים סיפר להם כי הוא בסך הכל מחפש לקנות חציר ובכך בעצם חיזק את החשד כי הוא האיש אותו הם מחפשים. שוטרי התחנה עצרו אותו והביאו אותו לחקירה שם הודה ברוב המעשים המיוחסים לו. בהמשך, הוא יובא לבית משפט השלום בנצרת להארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully