וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש העשיר בעולם תומך בברק אובמה

טלי גולדשטין

20.5.2008 / 14:59

וורן באפט הציע בעבר לתמוך הן באובמה והן ביריבתו הילרי קלינטון, אך שינה דעתו לאור ניצחונו המובטח של אובמה

האיש העשיר בעולם הודיע כי הוא תומך במועמד המפלגה הדמוקרטית ברק אובמה במרוץ לנשיאות. המשקיע האגדי והמיליארדר וורן באפט הציע בעבר לתמוך הן באובמה והן ביריבתו הסנאטורית הילרי קלינטון. אך עתה שינה את דעתו והודיע כי הוא מעניק את תמיכתו המלאה לאובמה, לאחר שזכייתו של האחרון במועמדות המפלגה הפכה למובטחת הלכה למעשה. "אשמח מאד אם ייבחר אובמה לנשיא ארצות הברית", אמר באפט. "הוא בחירתי".

אובמה נחשב עתה כמועמד שיזכה במועמדות המפלגה הדמוקרטית במרוץ לבית הלבן וזה שיתמודד עם מועמד המפלגה הרפובליקנית ג'ון מקיין בנובמבר. למרות שקלינטון עדיין לא פרשה והודתה בתבוסה, לא סביר שתצליח להשיג את רמת התמיכה הנדרשת על מנת להבטיח את זכייתה במועמדות.

באפט דורג השנה כאיש העשיר בעולם לפי כתב העת "פורבס" והונו נאמד בכ-65 מיליארד דולר. הוא הדיח את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, מהמקום הראשון ברשימה לאחר שהלה תפס אותו 13 שנים ברציפות. באפט, פילנתרופ מושבע, הבטיח להעניק את מרבית הונו לצדקה. באפט הוא האחרון בשורת מפורסמים שהביעו את תמיכתם בסנאטור מאילינוי, ביניהם אופרה ווינפרי, ברוס ספרינגסטין, טום הנקס, רוברט דה נירו ומשפחת קנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully