וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום עמוס במשטרה: בני ערובה חולצו משוד

נתיב נחמני

20.5.2008 / 14:42

שוטרים שהוזעק לחנות תכשיטים גילו את הדלת נעולה, ואת השודדים מכים סוחר מבוגר. הם פרצו דרך חלון הראווה וחילצו אותו

עוד לא נרגעו הרוחות במשטרה מאירוע חטיפת השוטרת באשדוד היום לפנות בוקר, וכבר החל אירוע בני ערובה נוסף. במהלך שוד מזויין שוטרי תחנת נתניה חילצו בעל חנות תכשיטים וסוחר תכשיטים שעובד איתו מידי השודדים.

סמוך לשעה 13:30 התקבל דיווח במוקד המשטרה על שוד מזויין שמתרחש בחנות התכשיטים "מרכז הזהב והיהלום" שברחוב הרצל בנתניה. שוטרי סיור מתחנת נתניה ואנשי היחידה ללוחמה בפשיעה הגיעו יחדיו למקום כשהאירוע בעיצומו.

שבעה בלשים מהכוח המשטרתי התקרבו לעבר חלון הראווה של החנות, שדלתותיה היו נעולות, וראו את שני השודדים מכים אדם בשנות החמישים המאוחרות לחייו בראשו. מאוחר יותר התברר כי אותו אדם הוא סוחר תכשיטים שהגיע לחנות על מנת למכור את סחורתו.

"השוטרים חששו שמדובר במצב של בני ערובה", סיפר לוואלה חדשות רב פקד מתי ריטר, ראש משרד החקירות והמודיעין בתחנת נתניה, "בהתחלה שקלנו להקפיא מצב ולהזעיק צוות משא ומתן, אבל אחרי שהבלשים ראו את השודדים מכים את האיש המבוגר בראשו וראו שמצבו לא טוב, החלטנו לפרוץ פנימה".

אחד השוטרים ניפץ את חלון הראווה במכת אגרוף והבלשים קפצו פנימה באקדחים שלופים והשתלטו על החשודים. השודדים, תושבי נתניה בני 19 ו-25 נעצרו והובאו לחקירה בתחנה. ברשותם נתפס התיק שהביאו עמם כשהוא מלא בתכשיטים. כמו כן, נתפס האקדח בו השתמשו והתברר כי היה אקדח דמה. השוטר שניפץ את החלון נפגע כתוצאה מכך באורח קל בידו ופונה לקבלת טיפול בבית החולים לניאדו שבעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully