וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 17 אנס את אחותו בת ה-6

נתיב נחמני

20.5.2008 / 9:27

מחקירה ראשונית עולה, כי האב ידע על מעשי הבן ולא דיווח על כך. החשוד הודה במיוחס לו ויובא, יחד עם אביו, להארכת מעצר

נער בן 17 נעצר אמש על ידי משטרת רחובות בחשד שאנס מספר פעמים את אחותו בת ה-6. החשוד הודה בחקירתו במיוחס לו. אביו של הנער נעצר אף הוא, בחשד שניסה לשבש את הליכי החקירה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי האב ידע, ככל הנראה, על מעשיו של הבן ולא דיווח על כך לאיש. לפני מספר ימים הגיע ללשכת שירותי הרווחה בעיר מגוריהם, הודעה אנונימית על המעשים. ההודעה הועברה למשטרה שפתחה בחקירה סמויה לפני מספר ימים, במסגרתה זומנה חוקרת ילדים. הילדה נחקרה יחד עם אחיה בן ה-10.

לאחר החקירה נזף האב בבנו בן ה-10 על כך ששיתף פעולה עם המשטרה ואף ניסה לגרום לילדיו לשנות את גרסותיהם במשטרה. הנער בן ה-17 ואביו יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

מקרה נוסף: האם ידעה ושתקה

שלשום נעצרו שני אחים תושבי מזרח ירושלים, בשנות העשרים לחייהם, בחשד לביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום באחותם בת ה-16 במשך כארבע שנים. מהעדות שמסרה הנערה במשטרה עולה, כי היא סיפרה לאמה על המעשים שאחיה נהגו לבצע בה, אך האם הסתפקה בהזהרתם ולא נקטה בצעדים נוספים.

אך על פי החשד, לא רק האם התרשלה בתפקידה: הנערה סיפרה לחוקרים כי כבר לפני כשלוש שנים פנתה למנהלת בית הספר בו היא לומדת וסיפרה לה על שלכאורה אירע. המנהלת העבירה את המידע לעובדת סוציאלית, אך האחרונה לא פנתה למשטרה ודבר לא קרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • חשד
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully