וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאילה: "מקפחים את שחקני הבית בחוזים"

יצחק סולומון

19.5.2008 / 21:18

קשר בני סכנין שלח מסר להנהלה לקראת העונה הבאה: "אנחנו דורשים את מה שמגיע לנו", ולקראת מענקי גביע אופ"א: "מאזן לא יקפח אותנו"

קשר בני סכנין, חאלד חלאילה שלח הערב (שני) איתות לעברו של יו"ר הקבוצה, מאזן גנאים, בכל הקשור לעונה הבאה: "יש בעיה בסכנין, שמקפחים את שחקני הבית בחוזים", אמר הקשר שבעונה הבאה מתכוון לדרוש חוזה ההולם את מעמדו. "לוקחים אותנו כמי שבטוח ישחקו בקבוצה. יש הרבה שחקני בית בסגל, ואני חושב שלא תהיה להם ברירה, והם לא יוכלו לקפח אותנו. ההנהלה יודעת שאנחנו אוהבים את המועדון ורוצים לשחק כאן, אבל אנחנו דורשים את מה שמגיע לנו", אמר חלאילה.

הקשר טען שהכרטיס לגביע אופ"א תלוי אך ורק בשחקני סכנין: "הגענו למצב שהכול תלוי רק בנו. אם נבוא מפוקסים, נעשה את שלנו, נהיה באירופה. השבוע עשינו צעד גדול קדימה, אחרי שני הפסדים רצופים בהם הקבוצה לא נראתה טוב".

לחלאילה, כמו לכל שחקני בני סכנין, אין בחוזה בונוס עבור עלייה לאירופה, אבל הוא לא מודאג: "אין לנו מענקים, אבל אם נגיע לשם, מאזן לא יקפח אותנו. לא נצטרך אפילו לבקש ממנו".

חלאילה התייחס גם למאמן אייל לחמן, שעשוי לאמן את הקבוצה: "התאמנתי אצלו, אני חושב שהוא מאמן מצוין, מאמן גדול, שעשה היסטוריה בסכנין. אני חושב שהוא יכול לעזור למועדון, אבל אם ההנהלה תלך על מישהו אחר, נעזור לו ככל יכולתנו".

היום התאמנו בקבוצה שני זרים מסודן, שגילו יכולת חלשה, ובסיום האימון המאמן אלישע לוי שחרר אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully