וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: "הישגי ישראל נובעים מתמיכת ארה"ב"

פנחס וולף

19.5.2008 / 17:30

ראש הממשלה ויו"ר האופוזיציה קיבלו בחום את פניה של יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב בכנסת. "תמיכתך בסנקציות נגד אירן חשובה"

"נוכחותך כאן לרגל חגיגות ה-60 מדגישה את עומק הברית והיחסים המיוחדים בין עמינו ואת הערכים המשותפים היוצרים בינינו קשר אמיתי", כך אמר היום (שני) ראש הממשלה אהוד אולמרט בנאומו בישיבת הכנסת המיוחדת לכבוד ביקורה של יושבת ראש בית הנבחרים של ארצות הברית, ננסי פלוסי.

אולמרט פנה לפלוסי, ואמר: "אני מבקש להעלות על נס את החקיקה שהגשת לא מכבר, ואשר עברה פה אחד, לפיה מברך הקונגרס את ישראל, מכיר ביום העצמאות ומאשרר את היחסים בין ארצותינו. עמדותיך העקרוניות בנושאים הנוגעים לשלום וביטחון זוכות לאהדה רבה. תמיכתך בהחרפת הסנקציות נגד אירן היא בעלת חשיבות עליונה".

"נוגעת במיוחד ללבנו רגישותך לחיילים החטופים. רגישותך למשפחות, נכונותך להעלות את הנושא נובעות מלב", המשיך אולמרט. "תמיכתכם המוצקה מחזקת את ידינו לכונן ביטחון ושלום עם שכנינו. הישגיה של ישראל נובעים לא מעט מהסיוע של ארה"ב, ואנו בטוחים כי תתמידו בסיוע לישראל, למען הגשת יעדינו המשותפים וחיזוק הדמוקרטיה והשלום".

יושב ראש האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו (ליכוד), נשא גם הוא דברים ובירך את פלוסי ומשלחתה. "בימים האחרונים, עם ביקורו של הנשיא בוש, ציינו את הקשר העמוק והמיוחד בין שני העמים, שבא במיוחד לידי ביטוי בתמיכה הבלתי מסויגת של הקונגרס בישראל", אמר. נתניהו גם התייחס לסוגיית הגרעין האירני ואמר כי "בנושא הזה אנו מאוחדים לחלוטין ואין מחלוקת בין אופוזיציה לקואליציה". לדבריו, "כל אזרח שחרד לעתיד השלום והעולם חייב לתרום בכדי למנוע את הסכנה הגדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully