וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלות לראש הממשלה? הכנסו ל-YouTube

19.5.2008 / 13:10

ראש ממשלת בריטניה, גורדון בראון, החליט להוכיח שהוא קרוב לדור הצעיר ופתח עמוד באתר הפופולרי. בקרוב בכנסת ישראל?

ראש ממשלת בריטניה, גורדון בראון, פתח עמוד מיוחד באתר האינטרנט YouTube ובו איפשר לציבור לשאול אותו שאלות בוידאו. בפרסום של הממשלה הבריטית נכתב כי מטרת האתר היא להתקרב לבוחרים הצעירים, ולהראות לאופוזיציה שהוא אינו מנותק מ"דור האינטרנט". המנהיג הקונסרבטיבי, דיוויד קמרון, שהופיע באינטרנט כשהוא אוכל ארוחת בוקר ביקר בעבר את בראון ואמר כי הוא "פוליטיקאי אנלוגי בדור דיגיטלי".

בעמוד המיוחד של בראון, שנקרא "רחוב דאונינג", ניתן לשלוח שאלות-וידאו בכל נושא על ידי לחיצה על כפתור "שאל את רה"מ". כל שאלה שתשלח לבראון תעלה להצבעה, והשאלות שיקבלו את מירב הקולות ייענו על ידי ראש הממשלה בסוף חודש יוני הקרוב. כוונת הממשלה היא להפעיל את העמוד על בסיס קבוע.

"פוליטיקאים מקבלים את ההזדמנות שלהם לשאול את ראש הממשלה שאלות", אמר בראון, "אני חושב שהגיע הזמן שגם לציבור תהיה את אותה האופציה". סיבה נוספת, כנראה, למיזם החדש היא הרצון המשווע של בראון להקשיב, ללמוד ולהחכים, לאחר שמפלגת הלייבור בראשה הוא עומד הוכתה קשות בבחירות המוניציפליות בתחילת החודש.

במהלך הקליפ המופיע באתר, מזמין בראון שאלות בנושאים כמו שינויי האקלים, ביטוח הבריאות, מקומות דיור וגלובליזציה. זו אינה הפעם הראשונה בה משתמשים מנהיגי הממלכה באתר האינטרנט הפופולרי - גם המלכה אליזבת' פתחה עמוד משלה באתר בחג המולד האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully