וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על המוסלמים לסייע בהסרת המצור על עזה"

19.5.2008 / 0:27

מנהיג אל קאעדה התבטא בקלטת שמע חדשה, יומיים בלבד לאחר פרסום הקלטת האחרונה. "לא ניתן לשחרר את השטחים הפלסטינים ללא מאבק במשטרים הקרובים ליהודים"

מנהיג ארגון אל קאעדה אוסמה בן לאדן ממשיך להתבטא נגד ישראל והמצור על עזה. יומיים בלבד לאחר הפצת הקלטת האחרונה, פורסמה אמש (ראשון) קלטת שמע חדשה, שבה קורא בן לאדן למוסלמים ברחבי העולם לסייע בהסרת המצור הישראלי על רצועת עזה. "לא ניתן לשחרר את השטחים הפלסטינים ללא מאבק בממשלות ובמשטרים הקרובים ליהודים", אמר הדובר, בקול הנשמע דומה מאוד לקולו של בן לאדן.

"האחריות לשבירת המצור מוטלת על אחינו ב(מצרים), מפני שהם היחידים שנמצאים בגבול", אמר. "כל אחד מאיתנו אחראי להרג של בני עמנו המדוכאים בעזה. עשרות בני אדם מתים בגלל המצור הזה".

לדבריו, ישראל "חלשה מאוד... ומלאה בחורים", והיא לא תחזיק מעמד ללא סיוע המערב. בן לאדן גם ביקר את חיזבאללה, כשאמר שהארגון לא היה צריך לקבל את נוכחותם של כוחות בינלאומיים בדרום המדינה.

בסוף השבוע שעבר פרסם מנהיג אל קאעדה קלטת שמע באתר אינטרנט איסלמי, שבה נשמע אומר: "הג'יהאד הוא חובה כדי לשחרר את פלסטין". לדבריו, "נמשיך, בעזרת אללה, במאבק נגד הישראלים ולא נוותר על אף שעל מפלסטין, כל עוד יש לפחות מוסלמי אחד על פני כדור הארץ". הנאום שנשא בן לאדן בקלטת הופנה ל"מדינות המערב" וכותרתו היתה: "סיבות הסכסוך במלאות 60 שנה למדינת הכיבוש הישראלי".

לטענת בן לאדן, "הסכסוך הישראלי-פלסטיני הוא לבו של המאבק נגד המערב וכי הוא זה שנתן השראה למחבלים המתאבדים שביצעו את הפיגוע במגדלי התאומים ב-11 בספטמבר 2001". לדבריו, "חגיגות העצמאות לישראל לא ציינו 60 להקמתה, אלא היוו תזכורת לכך שלא היתה קיימת לפני שישה עשורים ושהוקמה על אדמה שנגזלה באלימות מהפלסטינים".

בן לאדן תקף את התקשורת המערבית ואמר כי "היא מסקרת את הסכסוך לאורך השנים בצורה לא הוגנת ומציגה דווקא את הישראלים כקורבן ואת הפלסטינים, שאדמתם נגזלה, כטרוריסטים". המנהיג הסוני לעג למאמצי השלום, "הנמשכים כבר שישים שנה, אך לא הצליחו להביא להקמת מדינה פלסטינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully