וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר קטשופ על הקוריצה?

אלעד בן-חמו

19.5.2008 / 12:40

הצמחונים אולי רוצים שנחשוב שהם רגישים, אבל הם בעצם סתם רוצים צומי. אלעד בן-חמו לעומת זאת, מת לאיזה עוף - אולי דן מנו יעזור לו?

יש לנו מזל גדול שאנחנו לא נמצאים בהודו, אחרת היתה לנו בעיה גדולה מאוד לדבר על הנושא שלנו. מסתבר שלאנשים צמחוניים (שלא אוכלים בשר), פרה זה דבר קדוש ביותר. לנו ב-"חם או סתם" אין בעיה לשחוט פרות קדושות ואני יכול להגיד בפה מלא(בעוף) שצמחונות זה לגמרי סתם.

המון חסרונות יש בסגנון הזה: מילא לא לטעום סטייקים עסיסיים, אבל ליטול כל מיני ויטמינים וכדורים אחרים בשביל להצליח לעמוד. עם כל האהבה לחיות – לא בשביל זה המציאו את שרשרת המזון?

בשורה התחתונה, אנשים צמחוניים הם לא כאלה רגישים ומוסריים כמו שהם חושבים. זה לא כזה פשוט להגיד את זה, אבל אולי הכל בעצם עניין של "צומי"? הרי אוטומטית אנשים צמחוניים זוכים לתשומת לב רבה יותר מסביב לשולחן, ואני לא יכול שלא לחשוב: אולי זה בעצם מה שהם רצו מההתחלה? תראו איזה עניין עשו מהקוריצה של דן מנו. אז שחט את התרנגולת ואכל, מה כבר קרה? העיקר שהצמחונים שוב יצאו צודקים ומנו, כמו כל אוכלי הבשר – יצא שבע.

כל העסק בטח עשה אתכם רעבים, השאלה היא למה - בשר או חסה? מנו או קוריצה? שימו מפית, קחו מזלג ובואו להצביע: צמחונות - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully