וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתלונן במשטרה נגד מעודדי השתמטות"

ישי אביאור

18.5.2008 / 15:40

המילואימניקים: "עמותת פרופיל חדש מסיתה נוער לעבירת השתמטות". העמותה: "המטרה - לא הסתה אלא הפסקת שטיפת המוח"

"פורום המילואימניקים מתכוון להגיש תלונה במשטרה נגד עמותת 'פרופיל חדש' המסיתה, מנחה ומעודדת בני נוער להשתמט מחובתם החוקית והמוסרית לשרת בצה"ל", כך נכתב בהודעה שהוציא הבוקר (ראשון) הפורום, בו חברים קבוצה גדולה של קצינים ולוחמים במילואים. העילה להגשת התלונה: "העמותה מבצעת מעשים בלתי חוקיים כשחבריה מעודדים בני נוער לעבור עבירות בניגוד לחוק שירות בטחון [נוסח משולב], תשמ"ו-1986".

עו"ד אופיר מילר, יו"ר פורום המילואימניקים, כתב בהודעה כי "דווקא בימים אלו, כאשר לוחמי צה"ל וכוחות המילואים מחרפים את נפשם במאבק על עתיד המדינה, קוראים אזרחים תושבי המדינה, להשתמט משירות בצבא ובכך מסיתים את בני הנוער לעבור על החוק".

מילר הוסיף כי "מן הראוי היה שאנשי העמותה יצדיעו לאנשי כוחות הביטחון על המאמצים שמשקיעים בשמירה על ביטחונם. אנו כציבור אנשי המילואים לא ניתן לגופים כגון אלו לפגוע בציבור החיילים ואנשי המילואים באמרות גנאי כפי שמתפרסמות באתר העמותה". מלבד הגשת התלונה, פנו אנשי פורום המילואימניקים לרשם העמותות על-מנת שיפעל לפירוק העמותה.

עמותת "פרופיל חדש" עלתה לכותרות בחודשים האחרונים, לאחר שהחלה בקמפיין שמטרתו "להוציא את הצבא מבתי הספר". "המטרה היא לא לשכנע את התלמידים לא להתגייס", אמר בחודש מרץ לוטן רז מהעמותה, "אלא לגרום להפסקת שטיפת המוח במערכת החינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully