וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "נאום בוש בכנסת הרגיז אותנו"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

18.5.2008 / 15:26

בתום פגישתו עם מובארק אמר יו"ר הרשות כי ביקש מבוש לגלות עמדה יותר מאוזנת כלפי הפלסטינים. ציין: "אין סיכומים במו"מ עם ישראל"

אבו מאזן מאוכזב מנאום בוש. במסיבת עיתונאים שקיים יושב ראש הרשות הפלסטינית בתום פגישתו עם נשיא מצרים חוסני מובארק בשרם א-שייח', אמר אבו מאזן כי "נאומו של ג'ורג' בוש בפני הכנסת הרגיז אותנו ולא סיפק אותנו. יש לנו הערות רבות על הנאום". יו"ר הרשות גילה עוד כי ביקש מבוש לגלות עמדה יותר מאוזנת כלפי הפלסטינים.

אבו מאזן התייחס בדבריו גם למשא ומתן המתנהל עם ישראל וציין כי כל הנושאים פתוחים והדיון בהם לא יידחה. "עד כה לא הגענו לסיכום באף נושא. כל דיווח אחר אינו נכון", הדגיש. בפגישה, שנכחו בה גם שר החוץ המצרי וראש המודיעין המצרי, עדכן אבו מאזן את מובארק בפגישתו עם בוש.

בנאומו בפני הכנסת נשא בוש נאום לרגל 60 שנות עצמאות לישראל, שבו הביע תמיכה נלהבת בישראל. "אזרחי ישראל, שנית מצדה לא תיפול. ארצות הברית תעמוד לצידכם תמיד", אמר. ביקורו של בוש בישראל עורר את זעמם של הפלסטינים ושל המפלגות הערביות אשר טענו כי הנשיא האמריקאי מתעלם מיום הנכבה - האסון הפלסטיני שמצוין ביום העצמאות הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully