וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני ומלך ירדן דנו בתהליך המדיני

פנחס וולף

18.5.2008 / 14:23

שרת החוץ הגיעה לוועידה בשארם, שם צפויים ברק והיא לדון עם מובארק ביוזמת הרגיעה. נתניהו בשארם: לפעול יחד נגד הקיצונים

שרת החוץ ציפי לבני הגיעה הבוקר (ראשון) לשארם א-שייח. היא נפגשה שם עם עבדאללה מלך ירדן ודנה איתו בקידום התהליך המדיני באיזור. לבני צפויה להיפגש גם עם נשיא מצרים מובארק ושר החוץ המצרי אחמד אבו אל-רייט, לאחר נתק של מספר חודשים בין השרה לעמיתה המצרי.

אתמול נודע כי לבני ושר החוץ אהוד ברק צפויים להגיע לסדרת פגישות במצרים, וכי הם ידונו עם מובארק ביוזמה המצרית לרגיעה עם חמאס. ברק יגיע לשארם ביום שלישי, וצפויה לו פגישה בארבע עיניים עם מובארק, ופגישות נוספות בהן ישתתף גם ראש המודיעין המצרי עמר סלימאן, העומד בקשר עם חמאס באשר ליוזמה המצרית להפסקת האש. בנוסף ישתתתף ברק בוועידה בנושא עתיד המזרח התיכון, ביחד עם שליח הקוורטט למזרח התיכון טוני בלייר וראש ממשלת הרשות הפלסטינית סלאם פיאד.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע גם הוא לוועידה בשארם, והעניק ראיונות לתקשורת הערבית. "עלינו לפעול ביטחונית ביחד נגד הקיצונים ולפתח בצורה מואצת את הכלכלה האיזורית כדי ליצור בסיס של תקווה לשלום", אמר נתניהו. "ישראל מתגוננת בפני התקפות חיזבאללה בצפון וחמאס בדרום כשהעולם כולו יודע שאין ולא היתה סיבה להתקפות האלה. כאשר ישראל היא זו שנסוגה, שמורה לה הזכות להתגונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully