וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם אחמדינג'ד ירצה לקנות סיעות בכנסת"

פנחס וולף

18.5.2008 / 14:35

יו"ר סיעת גיל דורש מוועדת הכנסת לא להכיר בסיעת "צדק לגמלאים", משום שהיא תתן לחורשי רעתנו "רעיונות לקניית סיעות"

"הכרה של ועדת הכנסת בסיעת 'צדק לגמלאים' עשויה לתת לנסראללה, לאחמדינג'ד ולחורשי רעתנו מבפנים אין סוף רעיונות לקניית סיעות", כך כתב הבוקר (ראשון) יו"ר סיעת גיל, ח"כ יצחק גלנטי, במכתב חריף לחברי ועדת הכנסת. במכתבו דורש גלנטי לא לאשר את פילוג חברי הכנסת משה שרוני, אלחנן גלזר ושרה מרום שלו והקמת סיעת "צדק לגמלאים".

גלנטי האשים במכתבו את הפורשים בבגידה במפלגת הגמלאים ובבוחרים. לטענתו, בחבירתם לארקדי גאידמק ולמפלגת "צדק חברתי" יש משום ניגוד אינטרסים ונתינת שוחד. זאת בעקבות סעיף במסמך שנחתם בין פורשי גיל לגאידמק, על פיו מפלגת "צדק חברתי" תשא בעלויות שכרם של 22 עובדי מפלגה.

"ברור כי טובתו האישית של ח"כ שרוני קודמת לכל קריטריון או פרמטר חברתי אחר", כתב גלנטי לח"כים, "ואכן זה גם מה שעמד לנגד עיניו גם במפלגת גיל מאז שנבחרה לכנסת הנוכחית, וכאשר נבצר ממנו לכהן כשר, מיד החלה חתירה חסרת מעצורים תחת הכיסאות של שרי גיל".

ח"כ שרוני מסר בתגובה כי "תגובותיו של ח"כ יצחק גלנטי לפילוג הן על גבול הפתטיות". שרוני הוסיף, כי הוא "רוצה לרענן את זכרונו של ח"כ גלנטי שהיה בין חברי הכנסת הראשונים שהביע נכונות לחבור למפלגתו של גאידמק ולמעשה להיכנס לנעליו של ח"כ אלחנן גלזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully