וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשבות על בר רפאלי: כמו פרח בר

ניב עשת כהן

18.5.2008 / 16:30

ניב עשת כהן חשב הרבה מאד זמן על בר רפאלי, והגיע למסקנה שכל חייכם היו בשקר: יופי זה כן הכל בחיים. למי אכפת אם היא הייתה בצבא כשהיא כזו מושלמת?

לכל אדם ממוצע בעולם (כולל מעריצי קובי פרץ) יש חיבה קלה, או קשה, לאחת הנשים היחידות שזכתה לראות את הכרס של ליאונרדו די קפריו מקרוב. לא, אני לא מדבר על אמא שלו, אלא על בר רפאלי. שגרירת היופי של ישראל בעולם.

בואו נודה בכך: בר רפאלי, הילדה שעליה ניתן לומר בוודאות שהיא הכי יפה בגן, היא פשוט יצירת האומנות של הטבע. היא אמנם נראית קצת שחצנית וכושר המשחק שלה בטלנובלה 'טרנס' (יש דבר כזה) דומה לכושר המשחק של מייקל לואיס ב'האלופה' (ולא, זו לא מחמאה), ועדיין - אנחנו לא יכולים בלעדיה. בניגוד לדוגמניות שהדבר היחידי שיש להם זה יופי - בר שלנו היא גם כוסית וגם כוסית על,שתי ציפורים במכה אחת.

אז למרות כל השערוריות הגדולות שקרו איתה, בר מצליחה לכבוש אותנו כל פעם מחדש וגורמת לנו להתאהב בה כאילו כמו בפעם הראשונה. אז תפסיקו להכחיש את האהבה שלכם כלפיה ותודו - בר רפאלי היא הדבר הלוהט ביותר במדינה ושימותו הקנאים.

מה אתם חושבים על בר שלנו? משתמטת מעצבנת או יפהפייה מהממת? גאווה ישראלית או חוצפה חוצפתית? תהיו פפארצי ובואו להצביע: בר רפאלי - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully