וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש אלים: 5 צעירים נדקרו בקטטות

נתיב נחמני

17.5.2008 / 11:45

צעיר שטייל עם כלבו בת"א נדקר ע"י צעירים שיכורים. תושב קרית אונו נדקר כי עישן בשבת, ועוד 3 צעירים נדקרו בקטטות בנצרת ובאזור

כבכל סוף שבוע, שוטרי משטרת ישראל נאלצים לעבוד שעות נוספות בשל האלימות הגואה בקרב צעירים תחת השפעת אלכוהול. תושב תל אביב בן 24 נדקר אתמול (שישי) בערב על ידי שלושה צעירים בעת שטייל עם כלבו ברחוב רמב"ם בעיר. שלושת החשודים, שהיו תחת השפעת אלכוהול, תקפו אותו, הרימו את הכלב וזרקו אותו לכביש. האיש שניסה להגן על כלבו נדקר על ידם בשבר בקבוק. האיש נפצע באורח קל וטופל על ידי מגן דוד אדום. בסריקות שערכה המשטרה נעצר החשוד בדקירה, תושב גבעתיים, בן 32.

תושב קרית אונו בן 29 נדקר סמוך לשעה 3:00 על ידי שני צעירים תושבי רמת גן, שמחו על כך שעישן בשבת. הצעיר ישב יחד עם שניים מחבריו מחוץ לבית קפה בעיר, סמוך לפארק הלאומי, שני החשודים בני 17 ו-18, שהגיעו למקום פתחו עמם בוויכוח על כך שהם מעשנים בשבת, ובסופו של דבר דקרו את הצעיר. הפצוע פונה לבית החולים "שיבא" בתל השומר כשהוא במצב קל ולאחר טיפול שוחרר לביתו. שני החשודים נעצרו כשברשותם הסכין.

בנוסף, נמצא הבוקר צעיר בן 18, תושב אזור, בביתו על ידי אימו כשהוא פצוע כתוצאה מדקירה. מחקירת המשטרה עולה, כי במהלך הלילה הצעיר היה מעורב בקטטה בחצר בית ספר "השבעה" בעיר. צוות מד"א שהגיע לביתו פינה את הצעיר לבית החולים "אסף הרופא" כשהוא במצב בינוני.

תושב נצרת דקר נער מנצרת עילית שהשליך אבנים על רכבו. הבוקר השליכו שלושה נערים בני 16-19, אבנים לעבר רכבו של החשוד. זה האחרון זיהה אחד מהם, רדף אחריו ובסופו של דבר דקר אותו בידו ופצע אותו באורח קל מאוד. שוטרי תחנת נצרת עילית שהוזעקו למקום עצרו את שלושת הצעירים ואת הדוקר שהיה תחת השפעת אלכוהול.

תשעה צעירים תושבי נצרת עלית שהיו תחת השפעת אלכוהול תקפו הלילה צעיר תושב נצרת ופצעו אותו קל בעת ששהה עם חברתו באזור הר יונה בנצרת עלית. תשעת הצעירים ניפצו את חלונות הרכב ופצעו את הצעיר באורח קל. שוטרים שהגיעו למקום עיכבו את התשעה לחקירה ובסופו של דבר עצרו חמישה מהם שהערב יובאו לבית משפט השלום שבעיר להארכת מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully