וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצח הצעירים בקריות תוכנן היטב"

קובי מנדל

17.5.2008 / 13:28

אש נפתחה אל עבר הצעירים המוכרים למשטרה, בזמן שעצרו את מכוניתם ברמזור. עדיין אין קצה חוט באשר לנסיבות הארוע

רצח בקריות. יניב עמר, בן 26 מקרית מוצקין ורזו גורלשווילי, בן 27, מקרית אתא, נורו הלילה בקרית אתא בעת ששהו בתוך מכונית בפינת הרחובות עצמאות-חנקין. שני הצעירים המוכרים למשטרה נורו כאשר נסעו ברכב מסוג BMW. בזמן שעצרו ברמזור, נעצר לידם רכב אחר ומספר יריות נורו לעברם.

הנוסע שישב בסמוך לנהג ספג מספר רב של קליעים, שפגעו בו בראש ובידיים. הנהג, שנורה בבטנו, ניסה להימלט מהמקום והצליח לנסוע עוד כ-150 מטרים בטרם הרכב נעצר. לצוות של מד"א שהוזעק למקום לא נותר אלא לקבוע את מותם של שני הצעירים.

לפנות בוקר נתגלה רכב מסוג סיאט באחד הרחובות הסמוכים לרצח. במשטרה בודקים כעת אם מדובר ברכב ששימש את מבצע ההתנקשות כדי להימלט מהמקום. מפקד היחידה המרכזית של משטרת מרחב חוף סגן ניצב מיכאל שפשק מסר לוואלה! חדשות, כי עדיין אין קצה חוט באשר לנסיבות הארוע, למעט העובדה שהרקע הוא פלילי וקשור לסכסוך בין עבריינים. לדבריו, "מדובר ברצח מתוכנן היטב" כמו כן נמסר, כי החוקרים פועלים לאיתור עדי ראייה לרצח, בהם רוכב קטנוע המשמש כשליח של פיצריה. הערכת החוקרים היא שמדובר ביותר ממתנקש אחד ברכב שממנו נורו היריות לעבר שני הנרצחים.

המשטרה פתחה בסריקות והציבה מחסומים באזור בניסיון לאתר את המתנקש או המתנקשים. בתוך כך, לאחר הרצח הגיעו למקום בני משפחותיהם של הנרצחים וניסו להגיע לרכב שבו נורו הקורבנות, שבשל צרכי החקירה לא פונו מהמקום במשך זמן רב. למקום הגיעו גם קציני משטרה בכירים מהמחוז הצפוני ובהם מפקד המחוז ומפקד מרחב חוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully