וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסלנד: מוזיאון אברי המין הראשון בעולם

16.5.2008 / 8:01

במוזיאון מוצגים אברי מין זכריים של 90 מינים שונים של בע”ח. איברו של האדם חסר וכעת מחכים למותם של תורמים. רוב המבקרים הם נשים

במוזיאון הפאלולוגי באיסלנד מוצגים לראווה אברי מין זכריים המאפשרים למבקרים מכל רחבי העולם להתבונן מקרוב על איברים מכל הגדלים והסוגים. מייסד המוזיאון, סיגרודור הג'ארטאסון, החל לאסוף את הפריטים המשונים משנת 1974 וכיום יש באמתחתו 261 אברי מין מ-90 מינים שונים של חיות.

איבר המין הגדול ביותר בתערוכה, שייך לזן של לוויתן ואורכו 1.7 מטרים ומשקלו 70 קילוגרם. לעומתו איבר המין הקטן ביותר שייך לאוגר ואורכו שני מילימטרים. איבר מין של זן אחד בולט בהעדרו וזהו איבר הרבייה הזכרי של האדם. אולם מצב זה עתיד להשתנות כיוון שארבעה גברים מגרמניה, מארצות הברית, מאיסלנד ומבריטניה הבטיחו לתרום את איבריהם למוזיאון לאחר מותם. יש לציין, כי כל איברי המין למעט אחד, של פיל, נתרמו למוזיאון על ידי מדענים.

מייסד המוזיאון אמר כי התורם האיסלנדי הוא קשיש בן 93 שבצעירותו היה רודף שמלות והוא מקווה שעל ידי הצגת איבר מינו בתערוכה, הוא יזכה לתהילת עולם על מעלליו. אנשים רבים מרחבי העולם כבר ביקרו במוזיאון המוזר, כ-60% מהם נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully