וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: האוהדים הביעו תמיכה בקבוצה

קרן שמש

15.5.2008 / 23:35

למרות ההפסד האכזרי בגמר הגביע, הגיע אוהדי הקבוצה לאימון ועודדו את השחקנים. הקהל האדום צפוי להפגין עבור הגדלת התקציב בעונה הבאה

הפועל תל אביב ערכה הערב (חמישי) אימון ראשון לאחר ההפסד בגמר גביע המדינה לבית"ר ירושלים, והשחקנים החלו בהכנות לקראת המפגש מול מכבי חיפה ביום ראשון. עשרות אוהדים הגיעו למתחם חודרוב וביקשו לעודד את השחקנים, "אין זמן לחשוב על ההפסד, תרימו את הראש למעלה. יש לנו משחק חשוב ביום ראשון, אנחנו אוהבים אתכם". קפטן הקבוצה, וואליד באדיר, לא נטל חלק באימון הערב עקב כאבים בקרסול, בעוד אלין טופוזאקוב ערך אימון ריצה בלבד לאחר שחש כאבים בכתף. למרות זאת, אין חשש לגבי שיתופם במשחק הקרוב, ושניהם צפויים לחזור לאימונים מלאים כבר מחר.

מי שחזר לאחר היעדרות של שבועיים עקב מחלה למתחם חודרוב היה שוער המשנה, גליל בן שאנן, ששב לאימונים קלים. הנהלת המועדון, הצוות המקצועי והשחקנים מביעים את הערכתם ותודתם לקהל הצופים העצום שהגיע לתמוך בקבוצה במשחק גמר הגביע ומצפים שקהל רב יבוא גם ביום ראשון על מנת לעזור לקבוצה להיחלץ מהתחתית באופן סופי.

אוהדי הפועל תל אביב מחכים ליום שלאחר המשחק מול מכבי חיפה, בתקווה לניצחון שיבטיח הישארות בליגה ומתארגנים למאבק על תקציב הקבוצה בשנה הבאה. חזרתה של הקבוצה לניהול של משה תאומים וסמי סגול, לאחר הפרישה של מוני הראל ושחר בן עמי, הובילה לכך שנכון למצב כרגע גובה תקציב הקבוצה לא יעלה על 20 מליון שקלים, סכום נמוך משמעותית מהתקציב בעונה הנוכחית. אוהדי הקבוצה החלו להעביר מסרים ביניהם הקוראים לאוהדים להתארגן יחד ולצאת למלחמה על עתידה של הקבוצה, בתקווה שהמחאות יעזרו ויגרמו לסמי סגול לשנות את תוכניותיו ולהגדיל את התקציב המיועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully